Dikke kus van mij, want vandaag zijn we weer even oud hihi, hoop dat je een gezellige dag hebt, en hopelijk zien we elkaar gauw…
GEFELICITEEERDDDDDDDD
Jordy maar ook een dikke kus van mijn papa, mama en Roy
Liefs Tries
Dikke kus van mij, want vandaag zijn we weer even oud hihi, hoop dat je een gezellige dag hebt, en hopelijk zien we elkaar gauw…
GEFELICITEEERDDDDDDDD
Jordy maar ook een dikke kus van mijn papa, mama en Roy
Liefs Tries
Ook van ons van harte gefeliciteerd, en kim hou je in vandaag he
Een hele fijne dag en maak er wat moois van !!
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Lieve Sofie,
Gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Veel plezier vandaag en krijg maar veel kadootjes.
Martha
gefeliciteerd sofie met je 2e verjaardag
geniet van deze mooie dag ene kim inhouden he
groetjes bianca
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd! met je 2e verjaardag
Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt met lekker veel eten en veel mooie kadootjes!
Groetjes Miriam
Namens Super moon ook een hele fijne verjaardag… met veel kussjes en veel kadootjes
Liefs Tries
Ook van hier van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag sofie en nu…
op naar een broer of zus.
Christa
van harte hoor!!! weer een jaartje erbij! hopelijk komt het “grootste kado”…(broertje of zusje) nu heel snel! Liefs, Corrine
nou broertje of zusje is lekker blijven zitten, dus vanmiddag toch maar besloten het feestje door te laten gaan en sofie is goed verwend hoor!morgen zet ik de foto’s er wel effe op, nu duiken we lekker allemaal ons bedje in …
Kussies
Fijn dat ze zo verwend is ben benieuwd naar de foto’s. en ukkie morgen ga je komen oke?
Tries en fam
Liefs Tries
sofie alsnog gefeliciteerd, je ligt al lekker te slapen of nog stiekem met je nieuwe speeltjes aan het spelen.
en op naar de drie en dat je maar snel je broertje of zusje te zien krijgt.