Sofie zit onder de vlekken en bultjes

zou het de verse ananas,meloen of aardbei zijn die gisteren bij de sorbet van papa zaten??

ik ga er wel vanuit kind is gewoon totaal gevlekt met hier en daar een veeg rood

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

het lijkt er wel op ja

zal wel zonde zijn want het zo lekker al dat fruit

a wat zielig messchien een allergie reactie ergens van dat kan nou sterkte er mee

groetjes marielle mama van tanja

meestal zijn het de aardbeien waar kindjes nogal erg op kunnen reageren.
ik hoop dat het snel over is.

kim ziet er precies het zelfde uit als paar weken geleden een kindje van de psz was 5de ziekte

Felrode, kleine en grote vlekken. De eerste dag juist op de wangen, na een paar dagen over het hele lichaam. De huid gloeit en voelt warm aan.

echt ziet er precies het zelfde uit ik dacht dat hij iets van exseem had maar was dus de 5 de ziekte dus dat zou het ook heel goed kunnen zijn

Tries

Liefs Tries

ja dacht dat dat gloeien kwam van de warmte

groetjes,

Wat was ook al weer de 5de ziekte?

Liefs Kristel

wat vreemd joh!! ik weet niet wat ik zie! fabiano heeft het ook. hele kleine bultjes voornamelijk op zijn borst en rug en op zijn gezicht zit ook zo’n rode vlek. ik weet het ook niet. ik ging er ook eigenlijk van uit dat het door de warmte kwam. ik weet ook niet meer goed wat de vijfde ziekte is…fabiano voelt zich niet ziek… geen koorts ook. en sofie?

maureenmaureen

geen koorts en vlekken zijn weg alleen billen onder de pukkeltjes nu dus denk wel de 5de ziekte geweest

groetjes,

zie deze link kristel

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=6&NewsId=61

Liefs Tries

die koorts hoeft ook niet altijd kim had dat manneke bij jordy op de psz ook niet… gelukkig dat het bijna over is

Tries

Liefs Tries