Sofie nu op school

Grappig hoor, even wenmiddagje,met juffen en 12 kindjes, 8 jongens 4 meisjes,mag haar zo weer ophalen om 15.15

groetjes Kim, mama van

en

he leuk zeg,zal ze wel erg leuk vinden

blijft haar groepje zo kim,dat is dan wel lekker…hebben ze alle aandacht straks

Leuk hoor!
En wel fijn zeg, zo’n super klein klasje!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

vanaf oktober toch wel weer instroom blijkbaar, en ik weet niet hoor, maar mocht dus niet naar binnen om haar optehalen, niemand had me dat dus effe van te voren uitgelegd hoe dat werkte, weet dus nu nog niet hoe het allemaal is gegaan aangezien , Sofie gewoon zegt vond het niet leuk ga nooit weer terug

groetjes Kim, mama van

en

hee vervelend zeg dat ze dat niet ff zeggen

normaal zeggen ze smorgens brengen ff voor lezen (inloop noemen ze dat) en als je haalt buiten wachten dan komen ze met de groep naar buiten en zorg dat u op het plein staat

maar niet leuk als sofie zo thuis komt dat ze het niet leuk vind ach gossie arm meissie

zei ze ook wat ze niet leuk vind kim

Hè, wat raar zeg!
Nou weet je inderdaad nog niet hoe het gegaan is…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

het was vandaag echt alleen een kennismakings middagje, had gewoon graag weer naar binnen gegaan en effe een uitleg gehad over hoe en wat het was gegaan, maar dat zal ik ze dan zelf ook nog wel vragen hoor morgen.
de totale info avond is pas op 5 september … juist ja de eerste schooldag na de vakantie

groetjes Kim, mama van

en

ja idd had wel fijn geweest als je gehoord had hoe sofie het heeft gehad.en groot gelijk dat je het morgen na gaat vragen

Ja stom hoor dat ze dat niet effe kortsluiten met je. Zo kun je dus niet inspelen op waarom ze het niet leuk heeft gehad.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Is de school morgen nog open? ik zou op zeker even bellen dat je het erg vervelnd vond niet beter bent in gelicht over het reilen en zeilen daar even je klacht neer leggen wie weet kunnen ze er wat mee?!

Tries

Wel raar dat ze je niet even inlichten, je laat wel mooi je kind achter. Je wilt toch ook van een volwassene horen hoe het ging?!

Jammer voor je meisje dat ze het niet zo leuk vond…misschien is het gewoon wennen en vind ze het de volgende keer wel leuk…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ben je er al achter waarom ze het niet leuk vond kim,of laat sofie niks los erover