Sofie lekker gemiddeld

Sofietje vandaag ook naar cb geweest, precies 10 maand oud,9600 gram ,74 cm lang en hoofdomtrek van 47 cm .
En ons gevoelige meisje heeft weer alles bij elkaar gehuild maar zei de cb arts, da’s normaal gedrag voor een vacuumkindje, erg schrikkerig enzovoort, komt waarschijnlijk voort uit het met geweld ter leven komen?!
Nou ik geloof dat ze daar wel een klein beetje gelijk aan heeft maar wil nu weten van jullie, hebben jullie ook van die overgevoelige kindjes die ter wereld zijn gekomen met een vacuum verlossing??

Kussies

Fijn zeg dat ze zo goed groeit, en wat betreft je vraag nou nee dus, Eva is juist een keiharde, schrikt nooit, is nergens bang voor…Gek he, ach, ik was ook overgevoelig als kind en was een keizersnee kindje.

Liefs, Els

Goedzo Sofie je doet het maar goed he meissie, je ziet er ook goed uit hoor!!
Lekker ding

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Jordy is wel wat schikkerig voor al bij onverwachte dingen dus ineens in je handen klappen een hard geluid ineens dat soort dingen ik ben er van over dat kinderen die met de vacuum zijn gehaalt overgevoelliger kunnen zijn dat kinderen die “normaal” terwereld zijn gekomen…

Tries

Lekker gemiddeld, Sofietje weegt nu een kilo meer als Fabienne. En ze is 4 cm langer als Fabienne. Dat scheelt elkaar dan niet veel he?!

Ik weet eigenlijk niet of kinderen die met de vacuum gehaald zijn, schrikkeriger zijn dan andere? Zou heel goed kunnen denk ik.

Liefs ellen

Kussie voor Sofietje van Fabienne!

Hoiii,

Nou mijn beide kinderen zijn met geweld geboren en totaal niet schrikkerig of overgevoelig hoor. Veronica met vac extractie en Lucas is algemeen bekend haha.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

hee heerlijk gegroeid zeg,maar ik vidn jou er ook goed uit zien.

ga zo door meis

groetjes bianca