gekregen en nu zitten haar voortandjes los, gelukkig zitten ze alleen los en doen ze er bij de tandarts niets aan, g is net met haar geweest , het groeit wel weer vast… een opluchting hoor!
groetjes Kim, mama van
en
gekregen en nu zitten haar voortandjes los, gelukkig zitten ze alleen los en doen ze er bij de tandarts niets aan, g is net met haar geweest , het groeit wel weer vast… een opluchting hoor!
groetjes Kim, mama van
en
Nou zeg, dat gaat lekker hier, al die kindjes die hun tandjes (bijna) verliezen.
Gelukkig dat ze bij Sofie alleen maar los zitten en dat het vanzelf weer vast groeit!
Hopelijk heeft ze niet al teveel pijn meer, want dat zal ongetwijfeld niet prettig zijn: een deur tegen je mond…
Geef d’r maar een extra dikke knuffel!
Groetjes, mamma van Stephan
zo dat was schrikken heel veel sterkte knuffels
groetjes marielle mama van tanja
Gelukkig geen tand eruit, maar het zal evengoed wel zeer bij d’r gedaan hebben of misschien nog doen.
Is ze al over de schrik heen?
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Bah jeetje waty een schrik. Ik dacht meteen bij het zien van deze topic weer een klein ikke bennertje zonder voortanden ?
Dat blijkt gelukkig mee te vallen maar ja jullie zullen wel goed geschrokken zijn. Knuffel voor dr en hopelijk zitten ze gauw weer vast zodat ze lekker op 5 december kan snoepen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
ja morgen sint op de psz… hoe leg ik dat nou weer uit… maar pff opluchting hoor!! echt wel zeker na dat bloedbad van vanmiddag
groetjes Kim, mama van
en
Nou gelukkig dat de tanden er niet uit zijn, maar je schrikt je wel rot. Het was bij Max ook veel bloed en erg schrikken. Je moet er toch niet aan denken dat ze allebei haar voortanden moet missen. Ze kan nog niet lekker eten zeker?
Miriam, moeder van Max
nee niet echt , weet je wat leuk was hermelien, ik kreeg net het verhaal van max van mijn moeder te horen, dat had ze weer gehoord van jouw collega
groetjes Kim, mama van
en
hahaha, en zo is het kringetje rond. En dan te bedenken dat die bewuste collega van mij er niet eens bij was. Die was nog op vakantie. Alle andere collega’s waren er wel bij want het gebeurde op mijn werk. Ik hoop dat Sofie weer een beetje kan eten (snoepen) op 5 december anders is het helemaal een domper.
Miriam, moeder van Max
ik heb het zelf ook gehad, zo klein. mijn voortanden los, en idd is gewoon weer vast gegroeid, en dat ging best snel eigenlijk.
maar ze zal goed geschokken zijn, hopelijk doet het niet al te zeer, en idd net jammer want snoepen zal wel lastig zijn
och jee das schrikken!!
Gelukkig zitten ze er nog in!
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi