Sofie gek is op carnaval

Niet meer weg te slaan tussen al die beren en clowntjes

Ze geniet er echt van, hoe klein ze ook nog maar is, alhoewel iedereen vind haar maar groot voor nog geen 2 jaar, ze staat hier precies in het midden met dat Jokerpakkie aan

Kussies

Jah, ik zie het. Lucas vond het ook heel leuk. Gelukkig maar, dus jullie vieren ook carnaval?

Groetjes Miriam

jep hier in twente gaan we daarvoor naar Oldenzaal,een na grootste optocht van nederland zeggen ze wel eens.Dit was trouwens in Hengelo hoor,zaterdag middag na de optocht hier, zondag en maandag hebben we het in oldenzaal gevierd maar dan zonder Sofietje, daar is het te massaal voor ons meiske

Kussies

ooh wat lief

leuk als ze dan zo kunnen genieten he die kleintjes

groetjes bianca

Wat leuk, dat jokerpakkie!
Staat lekker eigenwijs!

Groetjes, Bianca

He Kim, kijk dan ook eens hier.
www.cvsmidje.nl
en dan onder nieuws en dan berichten.
Daar staan een paar foto’s van onze verlichte optocht (2 foto’s van de wagen waar Cas aan mee heeft gebouwd).

Groetjes Miriam

volgend jaar gaan we samen sofie?

Kussies Jordy

wat leuk!!! staat er erg grappig…(hihi, ik had voor Ian precis hetzelfde pakje gekocht…veels te groot mt 92, bij v&d he???hahaha, da’s ook grappig!!!zal proberen mijn uk met jokerpakkie ook te showen!

heb wel 98 gekocht zelfs… en bij bart smit gekocht scheelde weer 2 of 3 euro met de v&d zag ik later, dit is dus 98 voor een meissie wat nog 2 moet worden

Kussies

ik heb overigens wel die gele pompoentjes van het kraagje gehaald. (nadat Ian er een bijna had opgegeten…)
Op het label stond dat het niet geschikt was voor kinderen onder de 3 jaar…en bij de maataanduiding stond dat het geschikt was voor kinderen van ongeveer 2 jaar…idioot he? was jou dat ook opgevallen??? Anyway, het zijn wel schattige pakjes!!

ja en brandveilig is het geloof ik ook niet, puur synthetisch maarja da’s het allemaal