Sofie een blauw oog heeft

ja het is haar gelukt! met loopstoel en al omvallen en dan tegen de poot van de kinderstoel,tja dan heb je je smoeltje aardig dik en blauw… mama was niet blij

Kussies

hoe heeft ze dat voorelkaar ?
die loopstoeltjes zijn super stabiel toch.
Als ik zag hoe jasper met dat ding botste …

dus sofie jij hebt dan wel een heel appart kunstje er voor gedaan…

en mama er komen nog zoooo veeel blauwe plekjes en bultjes, dus je moet je niet schuldig voelen…

Nou hopelijk is er snel niks meer van te zien…
kussies van jasper

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

nee het was een andere loopstoel, die stond nog op zolder, niet dat ding wat jasper ook heeft die chicco taxi, die is inderdaad super stabiel, nee dit was zo’n ander dingetje ze vond het wel fantastisch en ging er goed op vooruit ,alleen, moet je niet proberen te gaan staan, naar iets grijpen en vervolgens jezelf omdraaien daar kan zo’n ding echt niet tegen.zo eentje als deze was het

Kussies

oh ja,
want dick riep al Die sofie heeft superkracht…

nog een kussie dan maar

Trouwens het is wel een leuk ding hoor

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Och gossie, sofie toch!! Wel uitkijken he…
Ikke heb zo’n ding bij opa en oma, maar ikke vind die niet leuk, ikke ga huilen als ik erin ga…ikke wil niet een blauw oogje.

Kussie Demi

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

hee sofie je moet mij niet na doen en mama maar denken dat meisjes zo rustig zijn nou sofie een kusje van mij op je blauwe oog en het is zo weer over

kussies kyra en ook van mijn mama anita

arme sofie

nou dikke kus op je zere en blauwe oog en dat het snel over mag zijn.

groetjes bianca

jeeeeetje sofie een hele dikke kus van je vriendje ik dacht al hoe doet ze dat? maar het is een andere loopstoel ik hoop dat je oog weer gauw een mooie kleur heeft nou ja mama de andere ook maar blauw maken is het net oj je oogschaduw hebt… dikke kus

Jordy