Sochtends eerder wakker

hoi hoi,

volgens mij was er een tijdje geleden ook iemand die dit probleem beschreef maar kan het niet meer vinden op het forum.
mijn dochter wordt nu vaak om 5 uur sochtends wakker. voorheen om 7 uur.
haar speen is zij vaak kwijt dus geven we die. maar dan na ongeveer een kwartier komt ze weer en is er naar ons idee geen rede toe.
uiteidenlijk omdat het huilen echt niet stopt nemen we haar maar bij ons in bed.na wat pushen dat zij weer moet slapen slaapt zij in ons bed weer lekker verder.
herkend iemand dit ???
zij lijkt wel klaarwakker.
groetjes fenne

Hoi Fenne,

Vervelend zeg!!
Heeft ze dan al weer honger?
Je zou dan ook misschien de luier kunnen verschonen en dan weer
terug leggen met de speen in.
Babys vinden het namelijk niet lekker als ze wakker worden en een natte
luier/poepluier hebben.
Ik zou haar maar niet bij jullie in bed leggen want dan word dat een
gewoonte en dan wil ze dat elke keer. Ook als ze groter worden.
Of de laatste flesvoeding zo laat mogelijk geven (half 11/11 uur)
Of doen jullie dit al?
Laat je nog iets van je horen!

Ps: Anne krijgt rond 18.00 uur een fles en om half 11 nog een fles.
Wordt om 6 uur smorgens wakker.

Groetjes Heleen

hoi,

dank voor je reactie.
het evrschonen van haar luier is geen optie bij mijn dochter. ze is dan te wakker om weer te gaan slapen. wat het is heb echt geen idee ,maar vanmorgen heb ik haar laten huilen nadat ik haar speen terug had gegeven.uiteindelijk ging ze toen wel slapen.
ik ga haar speen nu ook maar vastnaaien aan haar slaapzak …misschien helpt dat.
mijn dochter heeft een ander ritme qua slapen sinds 2 weken en misschien is dat het wel. Mijn dochter krijgt savonds om 19:15 uur haar laatste fles en sliep al lange tijd tot 7 uur sochtends. ik denk wel dat zij sochtends echt honger heeft maar denk dat zij dan moet leren om overdag meer te gaan eten zodat zij het red. later in de avond nog een fles geven is ook geen optie want dan drinkt zij niet.
ben bang als ik haar sochtends eerder ga geven zij daar aan went.

groetjes fenne

Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Al heeft Jeske geen speen…
Meestal laat ik haar gewoon huilen (want het is echt zeuren wat ze doet) en na een minuut of 10 slaapt ze weer min of meer verder…