Snotter de snotter hatsjoeee!

Hé jakkes.
Echt iedereen loopt maar weer te snotteren in huis!
Ruben die nog nooit echt verkouden was geweest heeft het dus ook flink te pakken, maar op een of andere manier kan het hem allemaal niks schelen en is er niet vervelend om.

Toen heeft hij dus lekker zijn papy en mamy aan gestoken en zelfs onze huis genoot die eigenlijk helemaal geen contact met hem heeft, knap hé.
Dus nu zijn we hier allemaal weer eens even snikverkouden.
Zal wel weer eens wat in de lucht hangen.

Het word tijd voor de ZoMeR!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

inderdaad, daar kijk ik ook naar uit!

Hier ben ik en Luca ook lekker aan het snotteren. Ik ben al anderhalve week bezig, maar sinds vannacht is Luca ook begonnen. Hìj heeft er helaas wel last van, omdat hij met een speen in slaap valt. Lekker huilerig dus en wil alleen maar hangen. Ik ga zo maar even temperaturen als hij wakker wordt, voelde ook warm aan. Arm klein ventje!

Succes met Ruben. Wel fijn voor hem ( en voor jullie!) dat hij er geen last van heeft! Hopelijk zet dat door!

[/url]

Hij is even denken… afgelopen maandag op dinsdag nacht erg hoesterig geweest steeds even hoesten en dan een paar tellen jengelen dat is een paar keer gebeurt s’nachts, dus ik heb hem ook lekker laten liggen, ben er niet naartoe gegaan want dan blijf ik aan de gang.
Dus van mij mag het nou wel voorbij zijn al dat gesnotter.

o ja de zomer!!! die wil ik ook wel weer!!
sommige vrienden willen nog wel schaatsen NOU IK NIET IK WIL ZOMER!!! l
haha!!
gr, janneke en hannah
succes met ruben!!

ja en dan lekker buiten languit op je stoel lekker in de zon bakken HEERLIJK!!!
o was het maar weer zo ver!!!

maar ja dan is het zo ver is dan zeurt iedereen weer poehhh wat is het toch warm en benauwd. waaronder ik zelf hahahahah

ons kent ons hier zit er nog 1 hahahahahahahaha!! het is ook nooit goed!!!
lieve groet Janneke

volgens mij is het overal hetzelfde, ha ha.
beterschap met het gesnotter en laat het dit keer ons huisje maar voorbij gaan.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

bleeeh hij heeft nog koorts ook 39.2!!!
Alleen maar tegen me aan hangen. Is wel lief, het kleine gloeilampje.

[/url]

we hebben er hier nog geen last van die verkoudheid, hoeft ook niet, ik wens jullie allemaal veel beterschap!!!

…gloeilampje…hihi, ik wil er niet om lachen maar ik vind het schattig verwoord. Ik hoop dat zijn koorts snel zakt hoor is wel hoog he.

Waarom verlangen jullie dan gewoon niet naar de lente dan heb je het tussen in niet te warm (daar hou ik ook niet van) en niet te koud, zo een beetje van alles soms een druppel, een windje en zonneschijn.

Ik hou niet van een HETE zomer, en van die stomme muggen, spinnetjes, wespen… bah!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Nou wij zijn er weer door.
De snotneuzen zijn hier weer even de kast in.

En zomer…dat duurt nog zo lang!
Maar is wel helemaal geweldig

Tessie