Snoepjes?

hier luisteren de schoonouders beter dan mijn ouders. Mijn vader geeft Colin het liefst iedere x dat hij daar is een kinderchocolade reepje. Af en toe vind ik prima, maar dat hoeft niet 3x per week.
Wij hebben de kasten vol liggen met vanalles, altijd chocola en chips en nu vooral witte chocotoff… Maar ik kan er wel goed vanaf blijven en Colin weet niet wat er ligt… Die roept alleen af en toe Koeka!! maar als ik zeg nee nu niet dan is het ook goed.

22-12-2009 colin geboren

Hier geen problemen mee als mijn zoontje een snoepje krijgt (nu 1 1/2 geweest). Hij geeft er alleen niks om! Dus als ze in de winkel vragen mag hij een spekje, dan zeg ik ja. Vervolgens likt hij er drie keer aan en gooit het op de grond. Dus, maak me daar niet zo’n zorgen om. De oma’s vinden het wel jammer dat hij niet graag snoept haha! Chipjes, Nibit die gaan er wel graag in net zoals rozijntjes en idd koeka! Tja, dat doe ik dan met mate. Als hij die dag nog geen fruit heeft gehad krijgt hij zowiezo geen koeka of zoiets. Ik geeft ook wel eens een volkoren cracker, die noemen we hier ook koeka, mijn zoontje is daar al heel gelukkig mee!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hmm Sylvie krijgt af en toe al wel eens een snoepje Ben ik dan de enige ofzo haha
Ze krijgt echt niet elke dag iets en daar vraagt ze ook niet om. Ze krijgt meestal rozijntjes en zelfs die krijgt ze misschien 3/4 keer per week.
Maar heel af en toe als wij in het weekend een snoepje nemen dan krijgt zij ook wel eens een stukje.
Ze heeft al eens een apekop gehad, een rolletje fruitsnoepjes, een spekje, een schuimpje en ook al eens een stukje van een zacht dropje.
Ze krijgt dit echt maar 1 keer in de maand ofzo, maar ik stel het dus niet zo lang mogelijk uit. Zo lang ze het maar niet elke dag krijgen of om de dag, moet het prima kunnen vind ik.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nee joh Hannah, je bent niet de enigste hoor! Hier krijgen ze ook best wel eens wat! Alleen niet van dat echte troepsnoep, haha!
Yoghurtsnoepjes, rozijntjes, de Jip en Janneke winegumdingetjes!

Manderijn