Snif snotter snif

Vandaag ga ik met demi en marten bij de dokter langs. Marten hoest nog steeds zo veel. Hij zegt dat t op zijn ruggetje pijn doet en zit erg vol. Kan niet echt zeggen dat zijn pufje erg helpt. Vanmorgen moest hij zo hoesten dat hij er van spuugde.
Nu waren er een paar kinderen uit de buurt die longontsteking hadden maar ik weet niet wat de symptonen daarvan zijn.
Demi had 2 week geleden een erge oorontsteking aan beide oren heeft een kuurtje gehad maar is nu vreselijk doof! De tv staat vreselijk hard en als ik wat zeg hoort ze mij gewoon niet.
In de winter zitten wij vaak met zieke kids. dus brengen we vanmiddag de dokter een bezoekje.

Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Mijn man heeft pas longontsteking gehad en klaarge dus ook van pijn op de borst en rug, en moets ook overgeven van het hoesten, dus goed dat je even laat kijken!

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

o jee ik hoop dat t mee valt allemaal! we zullen wel zien, ik laat t nog wel weten als we weer terug zijn.

Groet, Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Hey bah 2 zieke kids thuis, das helemaal niks aan.
ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze gauw weer beter zijn.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

ow heel veel beterschap seg!!! arme kids zo zielig als ze ziek zijn he!!

liefs jessica, &

nou marten was wel echt ziek hoor! vol en benauwd maar dem was alleen doof!
ben bij de dokter geweest en marten zijn longetjes zitten niet vol, gelukkig. Zijn oren zijn meer een probleem. Hij heeft al buisjes gehad maar die zijn er inmiddels weer uit gegaan. Hij heeft een hoestdrank gekregen dus het viel mee gelukkig.
Demi haar buis v eustachias is vacuum en daardoor hoort ze slecht. ze heeft daar een speciale neusspray op recept voor gekregen en het moet na 3 week beter zijn.
Al met al weer een gerustgestelde mama! gelukkig.

Groet, Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

gelukkig dat het al geen longontsteking is!! ik duim voor je dat je kindjes vlug beter zijn!!

liefs jessica, &

He gelukkig maar, dat het toch een beetje meevalt.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ja, de griepjes, en oorpijntjes, en andere ongemakken heerst nu heel erg. Ik ben zelf met mijn dochter ook naar de dokter geweest. Ze zag er niet ziek uit of verkouden maar haar temperatuur steeg erg snel, bij 40.4 graden zijn we naar de dokter geweest. En ze had wel een geirriteerd oortje en waarschijnlijk hoofdpijn, binnen 3 dagen zou het minder gaan worden. Gelukkig is de temperatuur weer goed, dat is toch iets waar ik mij (te) snel (mischien) druk om maak.
Succes…

Groetjes Bianca

Bianca

Kinderen kunnen ineens hele hoge koorts hebben. Het gaat er ook om hoe ze zich voelen, hebben ze koorts maar spelen ze gewoon dan is t vaak wel ok. maar als ze hangerig worden moet je wel de dokter bellen. En als mijn kind boven de 40 graden koorts zou hebben dan zou ik ook de dokter bellen hoor! Beter een keer te veel naar de dokter dan ben je zelf ook weer wat gerustgesteld.

Groet, Ellentje
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hey ellen, hoe gaat het met je kindjes?
ik hoop al wat beter. zielig he als ze ziek zijn.
dianta heeft voor de feestdagen pseudokroep gehad.
dat kind had het ook zo benauwd en je kan zo weinig.

verwen ze maar lekker,

groetjes christa mama van diantha

Het ging net wat beter met Marten, maar vannacht moest ie zo hoesten dat hij er van moest overgeven!
Nu zit ie weer erg vol. het blijft op en neer gaan.
Hij heeft ok bij ons geslapen in bed vannacht.

Groet, El
Marten (11-11-02)

Beterschap met de kids! Als er iets vervelend is , is het wel als allebei je kinderen 'kwakkelkinderen’zijn! Zit je de ene week binnen voor de ene, kun je de week erop binnen blijven voor de ander…arg! Dus voor jou ook beterschap!!!
Groetjes Charon

hey el,

is marten al wat opgeknapt?
kan hardnekkig zijn he?
was even benieuwd. en demi? hoop dat ze weer opgeknapt zijn.

groetjes chtista mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Hoi Ellen.

Zijn de kids nog niet helemaal beter!?
dan is dit zeker hardnekkig.
veel beterschap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

He de kids zijn gelukkig weer beter alleen Demi is nog steeds doof, ik ben bang dat de neusspray niet erg helpt dus gaan we gewoon volgende week weer naar de dokter en dan zien we wel wat er moet gebeuren.

Groet, El
Marten (11-11-02)