Sneu ons konijntje


#1

Is dood, Ik zag gister al dat ie niet helemaal fit was, hij dronk wel daar heb ik extra op gelet…
Eten deed ie niet, maar ja we zijn allemaal wel eens niet fit en dan eten we ook niet…
Nu ligt ie dood in z’n kooi, Demi is er helemaal verdrietig van…
Ze wil hem begraven samen met papa.
Ik weet niet of er een nieuwe komt…

Groetjes Nathalie & Co


#2

Ach, wat zielig. Heeft best wel impact op kinderen hoor. Geef het konijntje maar een mooi plaatsje in de tuin.

Groetekes, Sje


#3

snif,snif,snif

zielig is dat he,maakt echt inpact op ze hoor,heb het hier gezien met snuffie
dylan was er kapot van ikke ook trouwens hoor en kaitlyn heel nuchter op dat moment oohhh zielig he hij is dood,morgen nieuwe halen he mama

maar wij hebben snuffie in schoenen doos gedaan,ze hebben beide tekening erbij gedaan en hebben hem in de tuin begraven en een mooi planje gekocht en er bij gedaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#4

Hij is inmiddels begraven bij opa en oma in de tuin, dat wilde Demi graag!
Ze had op school een huisje getimmerd, en een kruis voor op het “graf” ze heeft hem zelf mee begraven samen met Opa (papa was doodziek), opa groef het gat, en Demi hield het konijn vast, ze was er niks niet bang van terwijl hij toch echt al stijf was…
Opa heeft haar een nieuwe beloofd, ja zei hij ze was er zo verdrietig van dat ik haar een nieuwe beloofd heb …
Dus toch een nieuwe

Groetjes Nathalie & Co


#5

Ach gut wat sneu meis ( schaam ik als dierenvriendje had hier nog niet op gereageerd ).
Kinderen zijn altijd heel nuchter met zieke en dode dieren, het lijkt ze niks uit te maken ( of ze zien het niet ) dat hun beestje dood in hun armen ligt, ze kunnen ermee knuffelen zoals altijd. Ons nichtje had dat eens met dr konijn, die liet iedereen trots dr lieve ( dode ) konijn zien. Hihihi en die opa toch, tja dat word een nieuwe, wel leuk toch ? Uhhhhm daar wil ik tzt wel een fotootje van.


#6

Nou ze heeft vandaag een nieuwe gekregen, spierwit en piepklein, zo’n schatje, HIJ heet sneeuwitje (een manneke) en hopelijk blijft deze wat langer bij ons, Demi is weer dolgelukkig

Groetjes Nathalie & Co