Snelle drinker

hoi …

als je dochter nog steeds spuugt is het aan te raden om nutriton (geen nutrilon) te kopen… bij drogist. Dit is speciaal voor tegen spugen. Heb hiervoor zelf een keer naar nutricia gebeld en daar vertelde men mij dat het voor spugen is … hij/zij drinkt het door de voeding heen (is iets dikker dus let op de speen) en dan wordt het in het maagje verdikt zodat het niet snel retour komt! echt een aanrader voor spugende kindjes!! en kan geen kwaad om het zonder overleg met cb oid uit te proberen! ook zeiden ze dat ze hierdoor beter konden slapen iets meer verzadiging maar… dat is niet 100% bewezen en dat spugen wel!! dus … misschien een idee?

mijn zoontje heeft sinds kort ook de 3 maanden speen gekregen en zijn flesjes (180+6 schepjes) zijn binnen 10 minuten leeg… volgend cb heel normaal!

Hi Mini-boy,

Ze hadden me die Omneo aangeraden omdat daar volgens hun jophannespittenmeel in zit. Dat is dat nutriton wat jij al zegt. Nou is Omneo wel wat dikker, maar het zit er niet in, dat is namelijk de AR.
Dus vandaag neemt mijn vriend johannespittenmeel van zijn werk mee (bij natuurwinkels is dat zo te koop, zonder merknaam van Nutricia en zo). Wat jij zegt ze hoeven niet alles te zeggen en te weten bij het CB.
Ik moet wel zeggen dat Morgan minder eten opgeeft nu ze vol op de Omneo zit, alleen geeft ze wel water op. Dus het eten blijft binnen de rest niet. Dat is niet zuur, maar het lijkt me ook niet de bedoeling dat ze dat op gaat geven natuurlijk.
En ja ik heb al andere spenen besteld voor de Dr Brown fles. Ze zijn nergens in een winkel te krijgen. Als het goed is heb ik ze morgen in huis. Anders vanavond maar voor een keer de Aventfles met een medium drip.

Groetjes,

Michèle

probeer de difrax fles ook eens

Bij ons in Doetinchem bij de Prenatal kun je de spenen van Dr. Brown zo kopen. Gek he, dat dat per plaats zo verschild. Maar goed; Quinty heeft voor ze Nutramigen voeding kreeg, ook aan de Omneo gezeten (ivm ontlasting, maar werkte averechts) Daar gaf ze nooit van op en van de Nutramigen wel een beetje. (is een veel dunnere voeding) Dus hopelijk is jullie dochtertje nu blijvend van het melk opgeven af
O en dames; met dat gekibbel schiet niemand iets mee op. Degene die om raad vraagt, pikt zelf tussen de regels wel op wat ze wil weten. Elke tip lijkt mij meegenomen en daar kan degene mee doen wat ze wil toch

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan heeft toch Nutriton gekregen door de voeding. Zo maken we de Omneo op en daarna toch naar de AR. De omneo is licht verteerbaar met als gevolg dat mevrouw om de twee uur lag te gillen van de honger. Ze heeft gister net 40 min geslapen op de dag en vanacht kwam ze voor het eerst in 2 weken voor een fles en ook weer twee uur na haar voeding. Met de nutriton moet de Omneo zwaarder zijn dus wel min 3 uur haalbaar anders meteen naar de AR. Ze kreeg ook verschrikkelijke spuitluiers.

Wel is vandaag in overleg met het CB besloten om haar fysioterapie te laten geven. Ze is namelijk extreem bewegelijk en onrustig en druk. Ze valt niet onder de refluxbaby’s weten we nu maar het extreem drukke gedrag laat haar ook opgeven. Inbakeren was de laatste optie. Maar we gaan de fysio eerst proberen. Haar keel was gelukkig niet aangestast, dus dat is al een zorg minder.

Groetjes

Michèle

hoi, mijn kindje dronk ook eerst veel te snel, heb handenvol geld uitgegeven aan verschillende flessen en spenen.
Toen adviseerde het cb mij om eens een Dodie fles te gebruiken met een 3 standen speen en dat werkte heel goed!

En bij de Zeeman hebben ze flessen die ze zelf vast kan houden en die gebruik ik voor de roos vicee en er zit een heel klein gaatje in de speen.
EN DAT VOOR MAAR 1.99 EURO…

groetjes, lennie

Ik ben heel blij met alle tips van iedereen en ik heb nu een week de Dr. Brownfles in gebruik. Het was even zoeken welke speen ik hebben moest omdat de Omneo en AR dikker zijn. Maar die hebben we gevonden en ik moet zeggen ook al boert ze nog wel wat met deze fles, het boeren gaat zelfs een stuk makkelijker en sneller. Nu alleen de oorzaak van de rest van de problemen nog zien te vinden maar daar wordt aan gewerkt.

Groetjes,

Michèle