Snelle baby, mama verbaasd, maar trots

Sjemig, wat ik vandaag weer zag, ik kon m’n ogen nauwelijks geloven…
Toen Femke 2,5mnd was, draaide ze zich naar de buik, sinds een week draait ze zich ook terug. Voetjes steekt ze ook allang al in 'r mondje…
Maar vandaag…!! Jeetje, ik kan er haast niet over uit: terwijl ik Jens aankleedde na z’n middagdutje, legde ik Femke even op de grond, op haar buik bij Jens op z’n kamer. Lekker op tapijt, voelt ze ook eens wat anders dan dat kille laminaat.
Maar nu komt ie: heft ze zich ineens op, op d’r armen… en schuift ze 'r knietjes onder haar gatje! En het bleef niet bij die ene keer, ze deed het een paar keer achter elkaar en later ook beneden in de box.
Da’s toch niet normaal… hahahaha met 5 maanden alle kanten op rollen, in kruippositie gaan en op de buik naar achteren kunnen schuiven? Lieve hemel… ik dacht dat Jens snel was, maar dit slaat nergens op hahahaha

Sorry hoor, moest het ff kwijt

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Wowie!! Jemig die is vlot zeg!!

Silvana kon zich ook al snel omrollen (buik naar rug en terug) geloof met ongeveer 4-4,5maand…maar al zo snel de knietjes onder zich inschuiven…jemig!!

Dat belooft nog wat voor de toekomst! Maak je borts maar nat! En hou haar maar goed in de gaten, voor je het weet loopt ze achter je aan!

hahaha die is vlot!! Nog sneller dan mijn boy … die doet dit nu nog niet

Wauw, da’s een rappe dame! Ben benieuwd wanneer ze vooruit gaat komen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoppakeeeee, nieuwschierig om de wereld te ontdekken. Hahaha leuk hoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja die gaat huppakee achter d’r broer aan hoor hahaha.
Maar dit was niet de afspraak, hihi: ze had rolverbod tot 6mnd en kruipverbod tot ongeveer een jaar, maar mama mag kennelijk niet genieten van een langdurige babyperiode … hahaha ik had haar graag nog lang baby gehouden, zeker na die @#%$!& beginperiode met Jens, maar zo is de lol er snel van af .

Ben ook benieuwd wat ze er van gaat bakken…

Wat goed van Femke, echt een snelle hoor !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje wat snel. Op naar de eerste stapjes.

Groetjes Carolien

Eerste stapjes??? Ben je gek hahahaha Ze heeft bij deze een loopverbod gekregen tot ze 1,5 is hahaha
Gewoon iedere keer onderuit maaien als ze wil staan (gwapje haha)

Haha, ja, dan zijn ze snel baby-af!
Helaas is/was Seth ook een snelle…
Geniet er nog maar even lekker van!
Liefs Anne

wowwww toppie hoor van femke. maar kan me jou gevoelens ook goed voorstellen aan de ene kant supertrots en en aan de andere kant balen dat het zo snel gaat.
Dylano is bij mij zo wie zo de laatste en had dat dus ook, de enige hoop die ik nu nog heb is dat hij niet loopt voor zijn verjaardag

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

3 weken vastbinden aan z’n stoel is zeker ook geen optie, Michelle?

Is inderdaad ook te snel, bedoel het ook als grap hoor. Ik vind het echt snel gaan als ze ondernemend zijn dan gaat dat zo hard. Maar vooral niet tegenhouden.

groetjes Carolien

Das idd snel! Onze kleine meid doet precies hetzelfde!
Met 3 maanden al omdraaien naar de buik en een week later weer terug naar haar rug… Ze is nu 4,5 maand en de knietjes wil ze er al bij trekken maar dat kan ze nog niet houden dus als ze op haar armpjes steunt dan zakt ze daardoor heen. Ze wil vanalles en dat frustreerd haar want ze kan nog niet kruipen! haha denk alleen dat het niet lang meer gaat duren.
Heb jij ook dat als je kleintje op de buik ligt in de box, dan heft ze zich zo ontzettend hoog op d’r armen dat ze met haar bolletje het mobiel wat boven de box hangt raakt. Echt grappig!

Wilde even kwijt dat ik in dezelfde situatie zit dus leuk om te horen dat het bij een ander ook zo snel kan gaan…

Liefs Carlijn

Ha ha ha ha jeetje ik dacht dat Morgan snel was. Maar jou meisie kan er ook wat van. Enne erg he dat ze zo snel baby af zijn.

Groetjes,

Michèle

snel hoor maar wel leuk!
Mirte is ook een snelle, draait al een maand op de buik, nog niet terug! Maar als ze op de buik ligt weet ze niet hoe snel ze moet maaien met de handjes om helemaal dwars in de box te gaan liggen! hahah
Ja ze zijn zo groot! en bij de tweede gaat het echt allemaal sneller vindt ik!

Groetjes Gytha

Wat goed zeg!! Jeetje wat is ze snel…super. En mama moet maar wennen aan zo’n snel en leergierig meisje, haha

Carlijn, ja zo hoog komt zij ook wel! Dus jij hebt ook zo’n lekkere wijsneus!

Michèle, ja ik dacht gezellig een baby’tje te hebben en toch wel minimaal een half jaar… maar ja… hahaha

Gytha, ja joh, een tweede gaat sowieso al sneller heb ik gemerkt, maar dat ze er gelijk zonodig een schepje bij bovenop moet doen… flauw hoor haha.

Saro, gelukkig heb ik 'r al 1 in jongetjes-vorm, hihihi, dus ik krijg het dubbel zo druk

Hoi hoi,

wat is ze snel inderdaad hihi! Goed hoor!! Ik was al van plan om die van mij niet te leren praten, want d’r zus praat al voor 2. En als er dan iemand praat doe ik snel mijn vingers in Lisa haar oren, misschien helpt dat hahahaha! Ga maar eens na…het eerste jaar ben je continu bezig je kind te leren praten in de hoop dat ze vroeg een eerste woordje zeggen en als ze zo tegen de 4 jaar zijn begin je met continu te proberen ze de mond te laten houden hihi!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie