Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Milou heeft al sinds ze een maand of 6 is dag ze snel overgeeft als ze geen zin meer heeft om te eten. Nu is het de afgelopen twee weken helemaal een drama omdat ze een beginnende longontsteking had en erg veel moest hoesten. Na het eten moet ze vaak zo diep hoesten, dat alles er weer uit kwam. Nu ben ik kleinere hoeveelheden gaan geven en toen werd het minder. Gisteren heeft ze goed gegeten en niet overgegeven,
Vanochtend was het helaas weer prijs. De pap ging redelijk, maar de fruithap, daar had ze niet zo’n zin in. Omdat ze de laatste 2 weken al niet zo veel heeft gegeten, wilde ik graag dat ze de fruithap op zou eten…ik vrees dat ik teveel heb aangedrongen. Nu bij het laatste beetje begon ze te hoesten en hoppa…alles er weer uit Ik baal dan zo enorm van mezelf!! Ik ben bang dat ze dadelijk een " eetprobleem" ontwikkeld of zo.
Zijn er meer moeders waarvan de kindjes snel overgeven en is dit erg?!
Ik heb me nu voorgenomen om echt niets meer te geven als ze aangeeft niet wil eten, maar ze drinkt ook nooit veel…max 120 ml per dag aan sap. Daarom wil ik graag dat ze in ieder geval wel fruitpap/yoghurt e.d. eet…
Ik zou graag van andere moeders horen of jullie dit herkennen!
Bedankt!