nog even een een paar vragen.
onze zoon is nu 10 weken. we bakeren hem al een week of 6 in, maar hij bkijft heel veel huilen.
we doen ook rust en regelmaat.
wat lastig is is weg gaan. nu heeft het cb 2 weken geleden gezecht dat hij oud genoeg is om nu weg te gaan, ik ehb het niet over vakantie, maar over boodschappen en dat soort dingen.
als we een poar dagen thuis zijn geweest (eigenlijk ook geen wandeing van langer dan 10 minuten) dat het best goed gaat. maar zodra ik een boodschap met hem ga doen is het daarna raak. dan begint hij veel te huilen, en dat gaat de hele middag en avond door.
ik denk dat het probleem is dat hij niet gaat slapen in de kinder wagen of maxicosi.
door dat inbakeren slaapt hij meestal wel in bed, maar dus als we weg zijn geweest(en hij dus al even niet geslapen heeft) niet.
hij is meestal ook maar 45 minuten wakker incl voeding, dan begint hij al weer moe te worden.
is het normaal dat hij zo kort wakker kan zijn en heeft iemand tips hoe we hem in slaap kunnen krijgen ergens anders dan zijn bedje?
groetjes dineke
[img]http://by.lilypie.com/LYn6p2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />