Snel klaar gerechten


#1

Hoi,

Kennen jullie het “probleem” dat je geen vlees uit de diepvries hebt gehaald. en wat moet er nu gekookt worden? Wel snel klaar en het liefst okk iets wat een kleuter en/of peuter lust.

iemand succesgerechten???

Groetjes
monique


#2

potje olvarit…


#3

GOH dat ik daar niet opgkomen was…(’’)
maar ik denk dat ik pepijn van 4 niet meer blij maak met een potje Olvarit


#4

nee sorry was in een melige bui en ben geen sterrenkok , dus snel klaar/gaar gerechten eindigen meestal hier in twee uur in de keuken staan…


#5

Ik heb altijd wel wat “nepvlees” in huis. Dan bedoel ik een kipschnitzel e.d.
Heb als je wil ook wel een recept voor aardappel uit de magnetron, klaar met 10 a 20 min.

Groetjes Miriam


#6

Hoi Miriam,

Recepten zijn altijd welkom.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-


#7

hoi, kijk eens op www.snelklaar.nl Daar barst het van de snelklaarrecepten, die makkelijk te maken zijn. Even de ingredienten die je in huis hebt invoeren, en invoeren wat je er niet in wil hebben, en er rollen, na een zoek-opdracht, allemaal lekkere recepten uit! Wij eten zo’n 3x in de week www.snelklaar.nl hahaha!!!


#8

Oke, recept van de aardappelen.

Je hebt nodig:
Aardappelen (gewoon wat je nodig hebt)
Uien (ook naar smaak, maar 1 grote is genoeg)
dobbelsteentjes gerookt spek
provencaalse kruiden
olijfolie (of bv slaolie)

Doe een eetlepel olie in een schaal en zet dit 1 min in de magnetron, max vermogen.
Snij een ui in stukjes en doe dit in de warme olie, even roeren en ong. 2 min in de magnetron (weer max vermogen).
Snij de aardappel in schijfjes, niet te dik en leg die op de uien.
Strooi er de provencaalse kruiden over en daarna de dobbelsteentjes spek. Dek de schaal af met bv magnetronfolie en zet het ongeveer 13 minuten in de magnetron (weer max vermogen).

En dan is het klaar.

Ik heb hier zelf al weer variaties op verzonnen.

Laat bv de provencaalse kruiden weg en strooi nog wat uisnippers over de aardappelen, samen met de spekjes. De laatste minuut nog wat geraspte kaas. Ook heel lekker.

Smakelijk!!!

Groetjes Miriam


#9

Hoi Miriam,

Lijkt me inderdaad een supergerecht.

zal het eens uit proberen deze week en hou je op de hoogte. Pepijn is niet zo’n aardappeleter. Lijkt op mam.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Gewijzigd door - coenders op 04 Mar 2003 08:54:28