godzijdank reageerde hij goed op de zetpillen en hield hij alles weer binnen, de arts had hem sochtends al gezien en wou hem op dat moment geen mdeicijnen geven omdat hij eerst zijn ontlasting wilde laten onderzoeken, dus die ga ik zo naar het lab brengen. hij had indd in zijn buikvel geknepen om te kijken hoe ernstig hij uitgedroogd was gelukkig niet ernstig genoeg om opgenomen te worden
vandaag drinkt hij een stuk beter heeft inmiddels al bijna 400 ml op en een half koekje en is weer lekker alert. maar de dag is nog vroeg natuurlijk dus houden hem nog steeds extra goed in de gaten.hij moet volgens de ha op een dag 800 a 900 binnen krijgen om uit de uitdroging te komen dus we zitten al op de helft.
voel me zo schuldig heb 3 kids grootgebracht en nooit een uitgedroogd kind gehad ben ik zo laks geworden? gelukkig lijkt het nu beter te gaan , de ors lijkt ook aan te slaan met name de dreiging ervan hahaa als hij niet wilt drinken vraag ik hem of hij ors wilt hebben met de spuit en de beker gaat gelijk leeg hahaha
before you judge me, try hard to love me