Snel advies graag

heb advies nodig ivb met de gezondheid van de kleine, hij heeft nu al 10 dagen diaree en sinds gister koort vanochtend bij de ha geweest en hij was licht uitgedroogd dus sro gegeven maar nu blijft hij maar overgeven, zo droogt hij nog sneller uit.

wat te doen, de ha gaat pas over een uur weer open, hij ligt nu te slapen iets wat hij nooit doet overdag, gister lag hij vanaf 5 uur al te slapen tot half 8 vanochtend

before you judge me, try hard to love me

Doe me een lol en knijp eens in z’n velletje! Z’n handje nemen en dan even knijpen op z’n hand, stukje vel tussen 2 vingers nemen, niet te hard. Dan als het makkelijk terugveert, gewoon een afspraak maken, als het velletje 1 seconden blijft staan in de geknepen houding, als je het loslaat, nu de arts bellen! of een vervanger!

Heeft je huisarts geen spoednummer? Onze huisarts is tijdens lunchtijd ook op een spoednummer te bereiken.

Groetekes, Sje

Inderdaad spoednummer bellen dat moet er zijn. Dan luncht ie maar later, je kind gaat voor.

Groetjes,

Michèle

nou ik heb niet meer gebeld maar ben op me fiets gestapt en erheen gegaan, heb zetpillen gekregen tegen misselijkheid en moet morgen ochtend trug komen.
o echt maak me zo zorgen

Waarom morgen ochtend pas??? Ze zien toch dat het jou ook niet lekker zit?

Groetjes,

Michèle

Oh wat balen zeg Het gaat wel erg rond op het moment. Ik hoor van veel ouders dat hun kindje ziek is.
Ik hoop dat hij snel opknapt! Veel beterschap en sterkte!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

met deze verschijnselen hoort een kind opgenomen te worden
was bij rico ook
dus het ziekenhuis bellen en schijt hebben aan wat je huisarts zegt. jee wat erg!
sterkte

En reageert de kleine een beetje op de zetpillen?
Hou ie al iets binnen.

Succes met de zieke

O heftig zeg, hoop dat de zetpillen snel helpen!
En als je het niet vertrouwt dan echt niet wachten tot morgen, gewoon de huisartsenpost bellen!

Sterkte en beterschap voor jullie kleine vent,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik zou ook niet wachten tot morgen maar naar het ziekenhuis gaan! Als het echt zo erg is als je beschrijft… Rare huisarts hoor…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Inderdaad even in het velletje knijpen vertelt je al veel.
Luister naar je gevoel, niks zo sterk als een moederinstinct. Daar ken ik nl een paar voorbeelden van die heel erg mis waren gelopen als de moeders dit gevoel genegeerd hadden. Vertrouw je het echt niet, meteen door naar eerste hulp desnoods.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 21 Mar 2011 22:33:45

Meid in de auto stappen en naar het ziekenhuis rijden 10n dagen diaree en spugen ook nog
Snap de huisarts ook niet echt hoor

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Als je het echt in de gaten wilt houden moet je niet in het velletje knijpen, want volgens mijn ha ben je dan eigenlijk al te laat als het blijft staan. Op de nagel van de pinken duwen bv en dan word dat wit als je loslaat moet dat gelijk terug kleuren. Zo niet aan de bel trekken.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

godzijdank reageerde hij goed op de zetpillen en hield hij alles weer binnen, de arts had hem sochtends al gezien en wou hem op dat moment geen mdeicijnen geven omdat hij eerst zijn ontlasting wilde laten onderzoeken, dus die ga ik zo naar het lab brengen. hij had indd in zijn buikvel geknepen om te kijken hoe ernstig hij uitgedroogd was gelukkig niet ernstig genoeg om opgenomen te worden

vandaag drinkt hij een stuk beter heeft inmiddels al bijna 400 ml op en een half koekje en is weer lekker alert. maar de dag is nog vroeg natuurlijk dus houden hem nog steeds extra goed in de gaten.hij moet volgens de ha op een dag 800 a 900 binnen krijgen om uit de uitdroging te komen dus we zitten al op de helft.

voel me zo schuldig heb 3 kids grootgebracht en nooit een uitgedroogd kind gehad ben ik zo laks geworden? gelukkig lijkt het nu beter te gaan , de ors lijkt ook aan te slaan met name de dreiging ervan hahaa als hij niet wilt drinken vraag ik hem of hij ors wilt hebben met de spuit en de beker gaat gelijk leeg hahaha

o ja de ha is wel open voor afspraken alleen telefonisch niet bereikbaar indd wel op een spoed nummer maar durfde daar niet op te bellen , vandaar dat ik er heen ben gefietst en indd de assistent zei ook al dat voor zulke gevallen je echt wel het spoednummer mag draaien, net telefoninsch consult gehad en ze hoeven vooralsnog niet te zien vandaag tenzij hij weer gaat overgeveven of koorts gaat krijgen, maar vooralsnog is dat niet van toepassing

enne bedankt meiden voor jullie snelle reacties, alleen had ik zo weinig tijd door alles om te reageren

Oh meid voel je niet schuldig, met kinderen kan dat zo snel gaan ineens. Je heb goed gehandeld en bent absoluut geen lakse moeder.

Fijn dat hij weer drinkt en inderdaad in de gaten houden nog.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het beter gaat! Nu maar hopen dat hij gauw helemaal beter word

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie