Sneeuwwwwwww

Ja hier dan onze vakantie foto's,zijn er heel wat dus ga er maar lekker voor zitten......

de pit stop bij sauerland,de kids gingen gelijk uit hun dak zoveel sneeuw,gelijk gingen ze met opa gooien.

dylan had een kadootje gehad,was de bedoeling voor in de auto maar ze waren zo lief dat we het kadootje in het huisje geven hebben,en hij ging gelijk bouwen.

smorgens vroeg kaitlyn lekker aan het spelen met haar abc magneet bord

opa ging ff de sneeuw voor de deur weg schuiven,was een min baantje zei hij hahahha

klaar om van de heuvel te gaan,was gelijk bij ons huisje dus de kids gingen heuvel op heuvel af,kon ook kaitlyn daardoor in de gaten houden.

kaitlyn in de iglo die we gemaakt hebben daar

ff samen dollen achteruit met de slee en kaitlyn klapte naar achter en een lol dat ze had,ze bleef gewoon leggen van het lachen.

ff de heuvel weer op,de sneeuw was door het velen sleeen al verdwenen

met papa van de heuvel af

dylan ook ff in de iglo

kaitlyn met mama naar boven om te sleeen

joehoeeeeeeee ik ging dus recht op die hek af en ik had het niet meer van het lachen

en kaitlyn die vond alles best

grote schik met dylan

jut en jul in een hele gekke bui

oma met kaitlyn,gingen ff een wandeling maken,in onze achtertuin

opa trekt dylan voor,min baantje heuvel op

oma,kaitlyn,bianca en opa

hier viel me mams,en dylan kon je oprapen van het lachen die kwam niet meer bij,zo heb ze zekker een 10 minuten gestaan,want oma kwam ook niet meer bij

lekker sleeen

en dan de laatste in het huisje

op de terug weg ff genomen we keken onze ogen uit daar,zo mooi allemaal,en zo heb ik er nog wel 20 genomen hoor haaha.