Sneeuwpret

Wat een weer. Lekker naar buiten, gezonde lucht binnenkrijgen. Dat was wel het idee gisteravond. Lekker wandelen na het eten, Sanne mee (regenkap op de wagen), de hond mee en Frans mee. Onderweg kwamen we nog een vriend tegen met z’n hond dus gezellig lopen babbelen. Zijn we bijna thuis, horen we een protestroep van Sanne, bedoeld als een HEEEEE, ik zie niets meer. Was het arme kind helemaal ondergesneeuwd.

Hier zit echt een kindje onder hoor. Wat hebben jullie de afgelopen 2 dagen gedaan met jullie schatjes in de sneeuw?

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 30 Jan 2004 11:06:17

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 30 Jan 2004 11:11:38

Speciaal voor Bianca4 gewijzigd

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 30 Jan 2004 15:45:34

beetje klein die foto ziet niks

Haha, ja, de foto is idd een beetje klein, maar de reden dat je niks ziet is dus juist omdat ze ondergesneeuwd zit!
Wel grappig dat ze even duidelijk aangaf dat ze het er niet mee eens was dat ze niks meer zag, haha!
Leuk hoor!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

KLopt Bianca, ze was ook niet te zien. Ik heb wel geprobeerd de foto wat groter te maken maar dat lukte niet. Hebben jullie ook lol gehad in de sneeuw?

Liefs Kristel

Nee, was het maar waar.
Lag er EINDELIJK ook bij ONS een keertje sneeuw, ben ik ZIEK !
Hoe verzin je het???
Ik baalde ECHT hoor!

Ik ben wel stiekum eventjes 5 minuten met Stephan naar buiten geweest op een moment dat het heel hard sneeuwde.
Vond ie zo mooi als die witte “watjes” uit de lucht…en hij stond maar voor het raam: oooh, oooh, mamma!!!

Tsja…dat kon ik hem echt niet onthouden hoor.
Dus dikke trui aan, sjaal om, jas aan en effe gauw naar buiten.

Hij vond het helemaal te gek!

Hopelijk krijgen we deze winter nog een keertje sneeuw (maar dan sneeuw die langer als een dagje blijft liggen) zodat we ook een keertje met hem kunnen sleeen.
Heeft ie nog nooit gedaan, vandaar.

Groetjes, Bianca

Gaat het alweer wat beter Bianca,

Toen ik eergisteren het gordijntje van Sanne haar kamertje open deed. Werd het lieve kind helemaal gek (mondje open, slaan met handjes). Kon haar niet normaal eten geven want ze moest en zou naar buiten kijken en heen en weer wippen in haar stoeltje. Wat is dat geweldig dat je kind zo kan genieten van iets nieuws. Ik hoop voor je dat je er zelf ook van kan gaan genieten maar ik hoorde dat het in het weekende gaat regenen. Ik wens je beterschap en houd ons op de hoogte he.

knuffels

Liefs Kristel

Hoi Kristel,

Ja, onwijs leuk is dat hè, zoals kinderen kunnen genieten van dat soort dingen!
Echt super-gaaf!

Stephan stond ook zo te glunderen en was zooooooo enthousiast!
Ik vond het gewoon sneu en dacht: die sneeuwvlokken uit de lucht MOET ie gewoon een keer op zijn snoetje gevoeld hebben.
Vandaar dat ik toen toch maar even naar buiten ben gegaan (vraag alleen niet hoe, hihi. Er was ook niemand die het “verstandig” van me vond, snif…Haha!)

O ja, je vroeg hoe het nu met me gaat.
Mwah…beetje gefrustreerd inmiddels omdat het helemaal niks voor mij is om geen stem meer te hebben enzo.
Verder ben ik nog super verkouden en heb ik op het moment erg last van die droge hoest
Maar daar heb ik nu Bisolvon voor en dat begint een beetje te werken nu.
Maar vooral met Stephan of met de telefoon opnemen ofzo, is het onwijs irritant als je zowat geen stem hebt…pfff…
Niks voor Bieb
Nou ja, gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben en er zijn veeeeeeeeeeel ergere dingen in de wereld hoor!

Liefs, Bianca

P.S. ik hoorde ook dat het weer 13 graden gaat worden met kans op regen etc. Bah!

Hoi Bianca,

Is inderdaad erg vervelend. Drie weken geleden was mijn stem ook verdwenen. Heb er niets voor geslikt maar wel de hele tijd gefluisterd. Tja, en een lol dat andere mensen dan hebben. IK HEB JE NIET VERSTAAN roepen ze dan lachend. Tegen Sanne praten was ook op fluistertoon en natuurlijk is dat vervelend maar je geeft ook je stembanden rust en na een weekje is het dan ook over. Anders blijf je nog een hele tijd schor. Is ook vervelend.

Nu over het weer, krijgen we van die pap op straat als het regent. LEKKER maar goed. Hopen dat het de komende maand nog winter word.

p.s. mijn man vond het wel lekker dat ik m’n mond hield geloof ik. En een aantal familieleden en vrienden ook. Ik ben namelijk een vreeeeeslijke kletskous. Altijd aan het praten, zingen. Maar goed ze krijgen het nu ook dubbel en dwars terug

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 30 Jan 2004 15:30:27

Hahahaha!!!
Nou, dan kunnen we elkaar een hand geven!
Ik ben namelijk ook een énorme kletskous!
Vroeger thuis werd ik daar al mee geplaagd, toen ik nog klein was.
Dan zei mijn vader weleens: kom maar op met die rol plakband
Of: jij praat 5 kwartier in een uur.
Of: ratel niet zo
Haha!
Nou ja, de ene persoon is gewoon nogal stil en de andere persoon is een enorme kletskous.
Verschil moet er wezen hoor!
Weet trouwens sinds 2 jaar dat ik ADHD heb, dus dat werkt ook nog wel mee, haha!

Maarre…effe over die stem kwijt zijn…deed het bij jou ook zo onwijs veel pijn?
Ik ben namelijk weleens eerder mijn stem kwijtgeweest maar toen deed het helemaal geen pijn.
Dat maakt het nu een stuk irritanter en vervelender.

Jemig, vind mezelf wel een zeurpiet hoor

Maar goed, ik zei net ook al: er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor!

Groetjes, Bianca

P.S. wat een uitvinding is internet toch in zo’n situatie, haha!

M’n keel leek wel schuurpapier. Het deed ook echt pijn als ik hardop probeerde te praten. Heb de hele tijd op HIBITANE gezogen, en met wat lichte alcohol m’n keel gesmeerd. Zodra de smering uitwerkte deed het weer vreselijk zeer. Ik drink eigenlijk nooit alcohol, doet me namelijk niets, maar nu luste ik 's avonds als Sanne op bed lag wel een Baily’s, koffiekaatje en zelfs een zoete port hielp. Dat dood meteen de bacterieen. Als je geen koorts hebt en alleen nog maar die zere keel, is het eigenlijk heel gezond om nu naar buiten te gaan. (zegt mijn man, komt door de droge lucht die er bij vrieskou en sneeuw meestal is).

En dat kletsen. Het is maar goed dat dit typen is, want ik vind het heerlijk om te babbelen. Zit de hele dag op m’n werk te kijken of ik iets terug kan zeggen op IKKEBEN. Erg he

En even over zeurpieten, zeurpieten is anders dan ziellig doen. Soms is zeuren echt een goed medicijn.

Liefs Kristel

Nou, die foto van je is nu wel gelukt hoor, haha!!!
Hij staat er echt LEVENSGROOT op nu!
Lachen hoor!

Maarre…als ik dus maar veeeeeel zeur dan ben ik gauw van die keelpijn af??

Ik heb dus geen alcohol in huis omdat we het allebei niet drinken.
En ik slik een medicijn waarbij dat niet echt handig is (hoewel een beetje geen kwaad kan eigenlijk).
Denk dat het gewoon een kwestie van geduld hebben is (GEDULD??? wat is dat? haha!)
Nou ja, het gaat vanzelf wel over hoor.
Alleen een beetje lastig nu, maar ja, een mens moet wat te klagen hebben toch?

Nou, voordat dit weer zo’n “zwam-verhaal” van mij wordt stop ik gauw weer ff !

Doei!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jan 2004 16:16:09

Prachtig toch je kleintje in de sneeuw…
Shakira vond het ook machtig, ze ging er gewoon middenin zitten.
Ze heeft helaas geen slee, maar toen ik haar glijden liet over de bandensporen lag ze in een deuk.
En naar binnen willen?? Ho maar.
Zodra ze de kans kreeg stond ze weer bij de achterdeur…
En dan die vragende ogen “uite??”

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)