Sneeuwpret: alleen die handschoenen/wanten

Hoi,

Ook al is het maar voor 1 of 2 dagen maar die sneeuw heerlijk gewoon. ( voor de ouders wat minder met rijden en de troep) Ik heb zelf astma en mijn dochter waarschijnelijk ook en dan is dit ideaal weer. Lekker koud maar niet te droog. En mijn dochter is er helemaal gek op. Ze heeft vandaag 1,5 uur lang lekker door de sneeuw gebanjerd en geravot met d;r vriendjes en vriendinnetjes. De mama’s en papa’s hebben elkaar maar zo nu en dan afgelosd. Want ondanks dat het heerlijk weer is voor mij is opletten en vooral ook stilstaan en het geen skibroek hebben toch wel koud. Maar heb ook genoten vanachter het raam van onze dochter.
Gelukkig past haar skipak van vorig jaar nog net.

Alleen zijn handschoenen/ wanten wel een probleem. Op een een of andere manier kan ze daar nog niet goed mee omgaan of passen ze haar niet goed omdat ze steeds afzakken. Terwijl ik toch goed op op de grote heb gelet.
Hebben jullie driejarigen daar ook nog last van???

groetjes

lon106

leyla is 2 jaar en heeft het zelfde probleem maar wat ik dan doe is de handschoenen over de mouwen van haar jas dan blijven ze wel zitten
zo los ik het op .

gr de mama van leyla
en leyla heeft jammer genoeg niet van de sneeuw kunnen genieten ze was ziek geworden maar de volgende keer beter ik hoop dat er nog meer sneeuw valt en blijft liggen

veronique daniels

Hoi veronique,

Zelf dat heb ik geprobeert ook er onderproppen helpt niet. Maar bedankt voor je tip. Zat er aan te denken het elastiek maar stakker te maken. Dan gaat het aandoen wel wat stroever maar mischien dat ze dan wel blijven zitten

groetjes

lon106

hier hetzelfde probleem, en als ze eens blijven zitten trekt ze ze zelf uit hahahah, schiet ok niet op hihi.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker