Sneeuwmeisje!

Ik heb van een vriendin een dvd van Sneeuwitje geleend…
Nou mensen het is een feit!
Robin is peuterverliefd op sneewmeisje…(zo noemt hij haar!)
Hij vindt het helemaal geweldig allemaal!
Hij mag van mij zo’n half uurtje kijken dan zet ik hem uit.
De rest bewaren we voor een volgende keer en dan gaan we weer verder waar we gebleven waren…
Zodra Robin wakker is roept hij "mama meisje zien! Nu!"
Uiteraard gaat dit niet gelijk gebeuren, dat vind Robin op zich oke…
Maar wanneer dan wel?!
Nou dan zeg ik "lieverd, na je boterham en na nijntje (zijn andere vriendin!)…
Nou denk dan maar niet dat ik er onderuit kom, want zodra Nijntje weg is…roept hij “sneeuwmeisje waar ben je nou?”

Alle liedjes ken ik onderhand uit mijn hoofd en Robin zingt op zijn manier mee…en dus lopen wij gezamelijk HijHo HijHo je krijgt het niet kado door het huis te lallen!!!
Ik geniet als ik hem zo ziet kijken, vol bewondering en helemaal opgaand in zijn sneeuwmeisje!

Ik kan niet anders denken…tjee wat een wereld vent is die Walt Disney!!!

Gewijzigd door - Daantjuh op 13 Jan 2004 22:00:23

Gewijzigd door - Daantjuh op 13 Jan 2004 22:01:44

Hoi Armanda!
Je hebt gelijk…het gemak van een dvd is dat je bepaalde stukken kunt overslaan… je kunt als het ware een hoofdstuk overslaan…dus het stuk van de enge heks en enge stiefmoeder wordt dus ook overgeslagen! Dan bijven de leuke stukken over met liedjes!..
Ik heb verder geen andere disney films maar zitten daar zoveel enge stukken in dan?
Tja ik heb alleen een van de eerste disney film dus waarschijnlijk viel het toen wel mee…Maar de lion king heeft ook best enge stukken he? Hopelijk slapen ze beter nu je de films weg doet…dan maar de teletubbies?

Groetjes daantjuh

Gewijzigd door - Daantjuh op 13 Jan 2004 22:46:00

Ik heb o.a. Junglebook van walt Disney en die vind Stephan helemaal te gek!
Kan me niet zo gauw herrinneren dat daar een eng stuk in zit ofzo.
Dat verschilt nogal per Disney film denk ik.
Maar Daantjuh, wat LEUK joh, dat ie helemaal “in love” is op sneeuwmeisje, haha!
Schattig gewoon!

Groetjes, Bianca

P.S. moet ik toch maar eens gaan huren/lenen/kopen, die van Sneeuwwitje. Ben nu wel nieuwsgierig geworden hoor! Haha!

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jan 2004 23:13:08

Hallo,
Wij sparen voor Sanne disneyfilms maar soms is het inderdaad beter om ze maar te bewaren tot ze een jaar of 10 zijn. Ik heb een tijd terug ‘dinosaur’ gekeken met mijn neefje van 5 maar ik bleef aan het uitleggen dat het allemaal wel goed kwam. Het arme kind heeft er 's nachts veel last van gehad. Dat kan niet de bedoeling zijn. Sanne houd erg van reclames en ik moet er echt mee oppassen want het is dan wel gemakkelijk haar voor de tv te zetten als ik even snel iets moet doen, en zij graag aandacht wil. 8 maanden en nu al een tv-junk. Dat kan natuurlijk niet.

Liefs Kristel

Nee, maar op zich kan het geen kwaad als ze op jonge leeftijd al een beetje tv kijken hoor (mijn idee).
Stephan keek toen hij nog kleiner was graag naar “Hopla” en “Musti”.
Dat zijn 2 programma’s op Ketnet (Belgie) en die duren maar 5 minuutjes.
Het is speciaal voor heel kleine kinderen met leuke geluiden en kleuren etc.

Groetjes, Bianca

Tsja, van het een kun je net zo goed iets zeggen als van het ander.
Mijn vriendin heeft haar kids veel laten kijken, ging er ook snel de lol een heel eind vanaf.
Als er nu op een feestje of op visite de tv aanstaat spelen haar kinderen. Terwijl andere kinderen op apegapen voor de tv hangen ipv spelen. En met mooi weer zijn ze toch altijd buiten.

Lucas heeft nu de dvd van Ernst en Bobbie weer gevonden. Moet iedere keer hetzelfde zien.
De aflevering met de trein, hij is nogal gek van treinen.
Hij mag in princiepe maar een bepaalde tijd van de dag kijken.
Maar eerlijk is eerlijk, ze leren van bepaalde programma’s best veel.

Groetjes Mim

Stephan mag dus ook niet de hele dag tv kijken hoor!
Hij speelt erg vaak met zijn auto’s waar hij helemaal weg van is, of hij maakt een puzzel, of hij bouwt een kasteel van zijn houten blokjes, hij tekent, etc. etc.
En we gaan natuurlijk (als het niet regent ) even lekker naar buiten etc.
Maar ook ik ben van mening dat sommige programma’s best leerzaam zijn.
Sesamstraat vind hij ook erg leuk en dat is vaak toch wel leerzaam vind ik.
Ik denk dat we het wel goed verdeeld hebben zo (wat spelen en tv kijken betreft).

Groetjes, Bianca

P.S. nou heb ik ook wel de mazzel dat Stephan vrij goed zichzelf kan vermaken hoor.
Maar ik lees ook regelmatig even een boekje voor enzo. Vind ie prachtig. Net als liedjes zingen.

Gewijzigd door - Bieb op 15 Jan 2004 15:50:24

OEI !!
Wat zie ik opeens?
Ben ik een JUNK ! Haha!!
Bieb het JUNK LID.
Ach ja…heb altijd al geweten dat ik verslaafd ben aan de pc en hier wordt je dus met je neus op de feiten gedrukt, haha!

Groetjes, (junkie) Bianca

hee leuk dat hij verliefd is hoor hahaha

ze kunnen hier heerlijk genieten van de disney films hebben ze ook bijna allemaal nu
eerst op video nu zijn we ze aan het sparen op dvd.

maar denk dat het per kind verschilt wat wel en niet eng is

dylan was naar hp geweest en vond het einde en niet eng dus op school vertellen komt er een moeder boos naar me toe dat het wel eng was.

maar ik zeg ook lang leve disney

Hoi!
Hij is echt verliefd…hahaha
Ik heb van internet plaatjes van de 7 dwergen en sneeuwitje af geplukt en die uitgeprint…
Die heb ik aan hem gegeven voor het plassen op een potje en die hangen nu eervol op zijn kledingkast! Elke avond voor het slapen gaan zegt hij dag sneeuwmeisje…lief he?
Ik ga nu de dvd van jungle book ff huren en kijken of dat ook iets is…
Verder kijken wij vrolijk verder naar sneeuwitje en is de enge heks naar het archief verdrongen!hahaha

Groetjes Daantjuh

Hoi Armanda,

Ja hoor, na mijn 1000-ste berichtje was ik spontaan JUNK hahahahaha!
Dus eh…inderdaad nog 4 berichtjes en dan ben je het ook

Groetjes, Bianca