Sneeuw!

Jaaaaa!!! het sneeuwt!!! De eerste sneeuw begint te vallen hier, en als het zo door gaat kunnen we vanmiddag eventueel al gaan spelen in de sneeuw!!! Als ik moet werken ben ik er niet zo dol op, want dat is toch lastig met rijden enzo, maar ik hoef donderdag weer de nachtdienst in, dus heb de komende dagen vrij, en wordt hier echt helemaal blij van!!! En volgens buien radar komt er nog veel meer!!!
Ben ik de enige die dit nou helemala geweldig vind?
Of zijn er meerdere moeders die het mooi vinden?

liefs woezel

ik moet ook zeggen dat onze piet paulusma en buienradar elkaar behoorlijk tegen spreken!!! Het zal ook een keer anders zijn, maar volgens Piet valt er onwijs veel de komende dagen, en buienrader zegt 1,7 mm hahahahahaha Een groter verschil is er bijna niet!!!
Hier even een foto van onze straat:

liefs woezel

Woezel, wat wonen jullie in een mooie straat zeg, met leuke oudere huizen en boerderijtjes volgens mij! Mooi!

Maar hier viel er wat stuifsneeuw, nauwelijks te zien…Verder NIKS, NADA! Jammer! Let it snow!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

whaa gaaf hoor!
Waar woon je! Wij wonen hier op de veluwe vlak bij Ede, maar af een toe een licht vlokje maar daar blijft het bij!
Ben lichterlijk jaloers

Greetzzz

@Rainbow, ja mooie straat he!! Er staan echt mooie huizen hier, sommige idd een afstammeling van een boerderij. Tot op 20 jaar terug was dit namelijk voor een groot deel weilanden met af en toe een huis, en nu zijn de weilanden weg (helaas) en staan er allemaal huizen, maar nog wel de orginele!! Er staan ook jaren 30 woningen hier in destraat, die zijn mooi!!!

liefs woezel

@coramora, wij wonen in neede, dat is vlak bij Haaksbergen (waar thomas Berge vandaan komt) hahahahaah

liefs woezel

Wat leuk zeg dat het bij jullie sneeuwt. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor, want hier is nog geen druppel gevallen. Vind het heerlijk als het sneeuwt. Net als bakmama vind ik de kou verschrikkelijk, maar verder de sneeuw erg leuk. Ik genoot er vorig jaar volop van om lekker met Tim en de slee weg te gaan. En hij vond het ook helemaal geweldig.

Groetjes,
Sandra

YES YES YES!
Het sneeuwt hier. Het is -1,3 het blijft dus liggen.
Ben helemaal gelukkig. Heb vanmorgen bij de garage winterbanden onder de auto laten zetten. Laat de sneeuw maar vallen.

Ik vind het ook leuk, vooral als ik niet met de auto hoef te rijden. Ik krijg gelukkig volgende week winterbanden, dan voelt het al iets beter. In ieder geval: hier lag vorige week al sneeuw en vandaag sneeuwt het weer. Vorig week was het best veel, maar vandaag nog niet echt. We wachten af!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wij hebben tot nu toe nog geen sneeuw gehad, maar nu dus wel!! En ik vind het geweldig!!! Alleen hopen dat donderdag wanneer ik moet werken de sneeuw van de wegen is, want dat vind ik niet fijn!

liefs woezel

Ook hier ligt al behooooorlijk wat… Vindt het zelf ook super… alleen niet als ik weg moet… en woensdag moet Noah weer naar school… en onze motor (van de auto) is bevroren… we hebben totaal een miskoop gedaan om deze auto te kopen… Niks werkt… zelfs de thermosstaat niet… dus als ik weg KAN, is het koud in de auto en dat lijkt me geen pretje met een baby van 1week…

Maar weer even ontopic… hier blijft het voorlopig ook wel sneeuwen, want de hele lucht is wit…:smiley:

Liefs, Melanie

Jeetje wat super leuk! Ik vind sneeuw wel leuk, maar dan voor 2 weken daarna mag het weer 25 graden zijn, hahahah ja ik woon niet voor niets in Afrika he

Jaaaaaaa! Ook hier is het gaan sneeuwen! Het valt gestaag uit de lucht! Moooooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

WOEHOEEE! Hierook een behoorlijk pak(je) gevallen vandaag! Wat ben ik blij dat we van de week al een slee gekocht hebben! Ik mocht een uurtje eerder naar huis van m’n werk, en nu is het wachten tot de kinderen zo terug komen, mijn moeder heeft opgepast en brengt ze na het eten. Papa staat al met de slee te wachten, want er MOET even een stukje gesleet (bestaat dit woord? haha!) worden!

Ik vind het ook heerlijk, ik ben echt een wintermens, dus mij kan het niet koud genoeg zijn! Ik kan ook niet wachten tot we de kerstspullen weer van zolder kunnen halen en dan lekker het huisje knus en gezellig versieren Kom maar op met een hele lange en strenge winter met veel sneeuw en ijs!!!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hier sneeuwt het ook en ik heb met de verwachtingen voor deze winter en deze week mervin opdracht gegeven morgen een binnenhok voor Jos te kopen want buiten blijven wordt te koud, hij heeft nog niet zo’n dikke vacht en ik ben bang dat ie in de schuur vereenzaamt dus het manneke mag vanaf morgen binnen overwinteren.

Groetjes,

Michèle

Ook hier ging het rond 16.00 uur sneeuwen. Eerder deze middag poste ik nog dat ik sneeuw leuk vond, maar vandaag even niet. Ik heb er ruim 2 uur over gedaan om thuis te komen. Normaal doe ik er 20 minuten over, dus erg fijn was dat niet.

Groetjes,
Sandra

Ik vind sneeuw normaal gesproken ook heerlijk. Alleen dit jaar hoeft het van mij niet zo… Ik moet overdag alles op de fiets doen en ik ben nogal een hampel. Nu met de zwangerschap is dat niet zo prettig.

Groetjes Natasja

Hier heeft het ook gesneeuwt(Wij wonen in de betuwe) en ik vind het super en Rens ook.
Beetje jammer dat je er met het verkeer last van hebt. Hoop dat de bussen een beetje blijven rijden want daar ga ik mee naar het werk. Ik heb nl geen rijbewijs.
Vorig jaar heb ik daardoor 2 dagen vrij moeten nemen. Toen werd er hier ook helemaal niet meer gestrooid wegens zoutgebrek. Was niet te doen hier. dan vraag je ook niet iemand om je even te brengen.
Maar heb wel zin om met rens te gaan sleeen. Dan moet er hier nog wel wat gaan vallen. Heb Rens z’n skipak maar weer van zolder gehaald. Gelukkig past die van vorig jaar nog.

groetjes Ramona

We hebben gisteravond nog tot half 8 buiten gespeeld met Joey! Hij vond het helemaal geweldig. Eerst wou hij niet op de slee, veel te interesant om in de sneeuw te lopen natuurlijk Maar later vond hij de slee helemaal gaaf en wou hij er niet meer vanaf! Haha, hij lag pas om half 9 in bed, normaalgesproken al voor 7 uur! Maar voor een keertje, zo met de eerste sneeuw, en daarna lekker lang warm geworden in bad

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hier is ook inmiddels sneeuw gevallen, ik vind t prachtig om te zien
Maar vind t maar niks als ik weg moet…
En aangezien er hier op het dorp niks is qua winkels etc, en de school toch al gauw een half uur lopen is pak ik toch graag de auto.
Maar dijkje op, dijkje af… brr ik vind het maar eng met al die gladdigheid!

De jongste vond het geweldig, die heeft voor het raam zitten kijken, wees steeds naar de sneeuw en zei Oooooooooh!
Maar de oudste is een koukleum. Vanochtend toen hij uit bed kwam was hij helemaal enthausiast, wilde in de sneeuw gaan spelen, maar zodra hij de deur open deed wilde hij al niet meer, veel te koud!