Snap het ff niet

hoi meiden, sorry dat ik een tijd van me niks heb laten horen maar wou even wat afstand nemen van zwanger zijn(was er te veel mee bezig)

mijn eeste cylus was 45 dagen en de 2de 36 dagen.

Nu heb ik 7 okt gemeenschap gehad en had ik 10 okt veel slijm verlies, woensdag 12 okt heel veel krampen gehad en geen slijm verlies meer.

Maandag de 19 weer veel slijmverlies en na gemeenschap vlinke krampen gehad.
Rest van de week veel slijm verloren en zeurende pijn gehad in me buik.
nu heel zelde witslijm verlies.

tot nu toe geen ongi nog te bekenen, en mijn gevoel zeg ook van geen zwangerschap ( hebben deze maand weinig aan gedaan)

Wanneer zouden jullie testen?
5 november hou ik mij verjaard liefst wil ik dan testen maar andere kant zeg ik nee na 45 dagen pas.

Maar wanneer was je laatste menstruatie dan?

Wat vervelend dat je zo’n onregelmatige cyclus hebt. Vind je het geen goed plan om ovulatietesten te gebruiken? Dan kun je precies zien wanneer je eisprong is.

mijn laatste menstru was 26 sept.
Als ik van 28 dg uit ga was de 10e mijn eisprong
ga ik van 35 uit dan de 18e en als ik van 45 uit ga de 30 ste.

Ik heb de testen ook nu gehaalt zo dat ik weet waneer ik vruchtbaar ben.

Wat het jij een lange cylus! Had je dit ook voor je zwangerschap van je eerste??
Je zou altijd eens via een huisarts doorverwezen kunnen worden naar het ziekenhuis. Het zou kunnen dat je 45 dagen ongesteld word maar helemaal geen eisprong hebt gehad. Ik ben om de 8 a 12 weken ongesteld. Maar ik heb geen eisprong…of minimaal. Ovulatie testen hebben dus geen zin. Zonde van je geld!
Maar het is maar een tip?!

voor mijn zwangerschap van mij dochter had ik om de 5 weken me menstruatie.

Maar dag dat je altijd een eisprong krijg anders niet ongi werd?

wat ik van mijn zus heb begrepen, en die heeft in het ivf traject gezeten, is dat als er langer dan 6 weken tussen je eerste en laatste menstruatie zit, je er van uit mag gaan, je ook geen eisprong hebt gehad, ondnaks dat je na 6 weken bv wel ongesteld wordt, want je kunt heel goed ongesteld worden, zonder eisprong te hebben. Deze info heeft ze van alle vruchtbaarheids artsen gekregen,

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Klopt woezel. Ik heb zelf PCO syndroom. Mijn baarmoeder maakt wel slijvlies aan, maar er rijpt geen eitje. Na een aantal weken wordt je dus ongesteld, je verliest dan het slijmvlies.

o dat wist ik helemaal niet, ga het nu in de gaten houden en dan ermee naar de arts.
Maar ben pas met me 3de ronde bezig om zwanger te worden, zal hij me dan al gaan helpen??

Ja hoor, ze gaan je wel helpen. Als je een prachtige cylus had van 28 dagen dan doen ze eerst niet zoveel, wordt je naar huis gestuurd van ga maar tempen en/of aan de slag met ovulatietesten.
Jou cylus is extreem lang en dus gaan ze kijken wat er aan de hand kan zijn!

Echt als je graag zwanger zou willen worden zou ik niet lang aan blijven modderen maar actie onder nemen. Of jullie willen niet dokteren, dat kan ook heel goed.

Maar ik heb wel het idee dat de wens groot is. De onderzoeken in het ziekenhuis vallen ontzettend mee hoor. Ze kijken met een inwendige echo naar je baarmoeder en eitjes. Zo kunnen ze in de gaten houden of er een eitje rijpt.

Succes!

je kunt er idd mee naar de arts gaan, maar ik heb mijn twijfels of je gelijk geholpen wordt. Bij mijn zus werd namelijk gezegd, eerswt een jaar proberen en dan pas eventueel het traject in om verder te kijken. Uiteindelijk heeft het toch bijna 5 jaar geduurd voordat hun wens werd vervult. Dit wil niet zeggen dat het bij jullie ook zo lang duurt hoor, maar hou er in je achter hoofd rekening mee, dat de arts dus ook kan zeggen dat je nog even wat langer moet proberen. Juist omdat je nopg maar 2 keer ongesteld bent geweest en de tweede keer dus sneller kwam dan de eerste keer.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Voor de zwangerschap van je dochter zat er bij jou dus ook al wat langer tijd tussen de menstruaties, misschien dat dit voor jou normaal is?
Slijmverlies kan juist ook duiden op je naderende eisprong, en pijn in je buik (maar dan heel lokaal links of rechts onderin) kan daar ook bij horen.
Ik heb sinds het gebruik van foliumzuur veel meer last van mn eisprong en verlies rond die tijd ook meer slijm. Wie weet is het juist een goed teken… (en dat je er deze maand maar weinig aan gedaan hebt hoeft natuurlijk niets te zeggen, je bent maar 1x nodig op het juiste moment ) ik duim voor je!
Maar als het idd te lang duurt gewoon naar de huisarts gaan.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

ja de molen in wil ik niet al te graag heb al een gezond meisje en daar ben ik ook blij mee.

Bij me dochter heeft het ook 3 jaar geduurt voordat ik zwanger was, (zonder molen)

Ik wacht dit jaar nog af zo dat ik ook mooi een schematje heb en dan ga ik naar de arts toe.

het is allemaal zo dubbel, wil heel graag een tweede maar 1 is ook genoeg.
weet niet hoe ik dat moet omschrijven op dit moment.

O 3 jaar, das wel heel lang… dan zou ik nu zeker niet zo lang wachten om toch de molen in te gaan hoor, wie weet kunnen ze met iets heel simpels jullie toch op weg helpen om wat sneller succes te krijgen! Je kunt je toch eens laten doorverwijzen naar de gynaecoloog voor een vrijblijvend gesprek, dan weet je in elk geval iets beter wat de mogelijkheden zijn.

Heel veel succes en ik hoop dat jullie wens mag uitkomen!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Tja als je kunt wachten… zou ik zeggen wacht tot je langste cyclus, 45 dagen dus.
Maar ben je ongeduldig (wat ik me heeeeeeel goed kan voorstellen ) lekker alvast voor je verjaardag testen. Is ie positief dan heb je meteen dubbel feest, is ie negatief en ben je nog niet ongesteld is er niks veranderd en wacht je gewoon nog even met de volgende test.

Ik denk dat als je nu hiermee naar de HA gaat, dat hij zegt dat je het gewoon nog aan moet kijken. Als je hiervoor aan de pil bent geweest, kan het zo een half jaar duren voordat je cyclus weer normaal is. (of niet… in mijn geval)
Hier is het de laatste tijd dus ook een zootje met mn menstruatie nu zijn wij niet persé bezig met zwanger worden, maar het is wel irritant als je niet weet waar je aan toe bent.
Laatst had ik een cyclus van 49 dagen, en daarna 40. Maar beide maar 2,5/3 dagen bloed? Ik vraag me dus ook af of er wel een eisprong is geweest.
Ik ben in februari gestopt met de pil, en de eerste maanden wel redelijk normale cyclussen gehad (27-33 dagen. Echt regelmatig ben ik nooit geweest). Dus lijkt me dat het bij mij niet meer aan het pilgebruik kan liggen.

@Pjukje, ben jij ontdanks je PCOS wel natuurlijk zwanger geworden? Of ben je het medische traject ingegaan?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Dinsdag een test gedaan maar die was negatief(kon niet wachten meer)
Tot op heden nog geen ongi te bekennen, als ik eht zaterdag nog niet ben ga ik nog een keer testen

Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt dat wachten in onzekerheid is zo frustrerend he!
Ik hoop voor je dat het wachten snel beloond wordt met een positieve test!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.

net gestest en ben zwanger 3-4 weken stond er op,maandag de vk bellen.

Nog steeds wel last van krampen?

Joehoeee! Wat fijn, gefeliciteerd!!!

Krampen komt misschien door de groei van je baarmoeder o.i.d.?
Als je het echt niet vertrouwd kun je ook nu al de verloskundige bellen he.

Owh wat leuk!
Gefeliciteerd!
Groetjes Nacny