Snap het even niet meer

Hoi meiden
Ben even helemaal de weg kwijt
Ik ben 4 dagen overtijd heb pijnlijke borsten en ben misselijk
Dus ikvanmorgen een test gedaan en die was negatief
Zo het kunnen dat ik te vroeg ben geweest met de test
Er zijn helemaal geen tekenen van een aankomende menstruatie
Groetjes Heleen mama van Robin

Ha Heleen,

Toen ik bij de tweede overtijd was (zonder verder duidelijk tekenen), heb ik een paar keer getest met een negatief resultaat (ok, ik was ook nog maar net overtijd). Pas na volgens mij ruim 1 week was de test eindelijk positief (en nu is Wendy al bijna een half jaar). Het is natuurlijk geen garantie, maar ik zou zeggen gewoon een paar dagen later nogmaals proberen.
Spannend, ik duim voor jullie !

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Ik sluit me aan bij Marijke.
Ik heb al vaker gelezen dat een test soms in het begin nog negatief is, omdat er nog niet genoeg HCG in je bloed zit.
Alleen wat betreft het feit dat je geen tekenen van een aankomende menstruatie had…ik had dat ook niet en toch ben ik ongesteld geworden gisteren. En ik had ook gevoelige (.) (.)
Dus tsja…

Maar het klinkt in mijn oren wél als een zwangerschap hoor!
Ik zou morgenochtend nog eens testen met een goede test! (niet zo’n kruidvat ding)

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 01 Dec 2004 17:11:43

Ja misschien een andere test. Ik kon steeds meteen testen ( was geeneens over tijd, maar maakte enorm snel hormonen aan ). Maar elke keer was een eigen merk test erg vaag en dan ging ik voor een clear bleu ( of zoiets ) en die was veel duidelijker. Veel succes hoor meid !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Spannend Heleen, ik zal voor je duimen! Je hebt de symptonen, dus dikke kans dat het over een dag of 3 wel positief is.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ik heb bij een huisarts gewerkt die standaard pas testte als je 2 weken overtijd was. Eerder kon je wel zelf testen, maar hij deed het gewoon niet eerder.

Bij de huisarts testen ze trouwens met dezelfde testen als de thuistesten.

Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten.

Suc6.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

hoi hoi,
ik weet nog bij mijn zus… die is zwanger geworden via IVF en als ze overtijd was ze hadden haar in het ziekenhuis een datum meegeven wanneer ze een test kon doen( ze wisten immers PRECIES wanneer ze bevrucht moest zijn.

ze was overtijd ze deed een test op de dag dat het “mocht” en de test wees uit dat ze niet zwanger was!!

een week later was ze nog niet ongesteld en ze deed nog een test en ze was zwanger!!!

het kan zo zijn dat je gewoon nog wat te weinig zwangerschaps hormonen in je lichaam hebt zitten om de test positief te laten uitwijzen. wacht het dus nog even af want het kan dus altijd nog!!!

sucses hoor met het wahchten want het is spannend genoeg.

groetjes van mij

heee enne jolanda nog steeds niet een baby?
word echt spannend nu he?

ja elly het einde is bij mij ook in zicht… alhoewel (hoe zwaar ik het ook vind) ik wel zou willen dat het nog even blijft zitten. ik ben nog zo met anere dingen bezig… alessandro, kinderkamer pff.

lichamelijk voel ik me ook niet optimaal daar ik nog steeds niet goed kan slapen doordat alessandro heel vaak wakker is s’nachts.

maargoed we zullen doorgaan!!!

komt goed elly. thank you

heel veel sterkte maup knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Nog effe meid !!! Sterkte en als het effe niet tof is meer dan lekker zeuren op ikke ben hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ook namens mij heel veel sterkte Maureen!
En een heel fijn sint-weekend, ondanks de moeheid…

Groetjes, mamma van Stephan

heyzz

Ik ben sinds 3 maand gestopt met de pil mijn ongesteldheid kwam toen ook op dag 35. Nu ben ik 3 mand veder en ben ik al 2/5 week overtijd heb op dag 5 een test gedaan die was negatief en op dag 14 een test gedaan en die was ook duidelijk negatief. Heeft iemand hier ervaring mee. kheb wel gevoelige borsten en heb het gevoel dat er tog iets aan de hand is. Ligt het aan de hormonen dat alles weer op goeie regel moet komen wie kan mij helpen.

msn: meizzie-lief@hotmail.com

kuzz

2.5 week overtijd is wel aardig wat dan zou ik toch even contackt op nemen met je huisarts…

Tries