S'nachts zindelijk

Hai!!

Thomas is nu al een mooi poosje zindelijk. Ook s’nachts. We pakken hem wel elke avond rond een uur of 22.00-22.30 op om nog even een plasje te doen. Als we dat niet doen, dan wordt hij om 05.00 wakker om te plassen. Hij is normaal rond een uur of 6 wakker, en als hij dan om 5 uur geplast heeft, denkt hij: Zo, en nu is het dag! Dan gaat hij spelen, maar dat kan natuurlijkniet, dan is hij overdag veeel te moe…
Hoe doen/deden jullie dit???

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

dus als je hem niet laat plassen is ie om 5 uur wakker, en als je hem wel laat plassen om 6 uur,
tja dan ging ik toch nog even door met hem op de wc / potje zetten rond 22.30

groetjes Kim, mama van

en

Hier heb ik dus geen ervaring mee.
Maar Thomas harstikke goed joh!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Demi lieten we 's nachts wel altijd plassen maar bij Marten doen we dat niet. Wel heeft hij als hij naar bed gaat een luier om maar hij is al heel lang droog. Het is en blijft een vroeg vogeltje, is altijd vroeg wakker.
Verder heb ik er geen ervaring mee maar zou hem dan inderdaad 's avonds mooi laten plassen, dat uur is mooi mee genomen.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

ik heb hier ook geen ervaring mee!! maar heel knap hoor thomas!!
wel vroeg 5 uur!!! ik zal hem nog even op half 12 laten!!!
het komt vanzelf wel denk ik!!
lieve groet van Janneke en hannah

Hoi Charon,

Ik zou het doen zoals je het normaal doet, gewoon om half 12 wakker maken zodat Thomas weer om 6 uur wakker is. Uiteindelijk hoeft het niet meer!

Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Ja gaat goed Thomas!! Ga zo door!!

Groetjes Mariska

Hé dat is leuk!
Wij zijn gisteren (eindelijk) begonnen met Shakira zonder luier naar bed te brengen en meteen ging het goed :smiley:
We hebben haar om half 11 een plasje laten doen en vanmorgen om 7 uur was ze wakker en ging meteen zelf op haar potje zitten…
Nu maar zien hoe het vannacht gaat, ze is wat ziekjes en heeft vrij veel gespuugd vandaag. Toen ze naar bed ging was ze wel weer vrolijk en riep nog van dat ze geen pampertje meer om hoeft!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Leuk om te horen!!

Vertel je wel hoe het vannacht ging met Shakira, Ammetje??

Ga zo door, Shakira & Thomas!!!

Groetjes Mariska

Tuurlijk we zullen jullie wel op de hoogte houden. De komende tijd moet ik toch wat meer tijd hier doorbrengen!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Thomas heeft vandaag de eerste dag dat hij overdag zindelijk was geen luier meer aangehad. Ook s’nachts niet. Hij wilde het gewoon echt niet meer!!! We hebben nog geen een ongelukje gehad. Hij weet heel goed wanneer hij moet plassen. We hebben een potje op zijn kamer staan, zodat hij kan plassen als hij s’nachts naar de wc moet. Gaat heel goed. Ach, dat oppakken is ook niet zo erg, gaat vanzelf wel over!!

Jullie ook succes vannacht! gaat vast wel goed!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin