zo 2 weken geleden wilde kaitlyn ineens geen luier meer om snachts,nou oke dan,waarom niet…eens komt het ervan dat ze het niet meer fijn vind om er mee te slapen en ze riep al 3 nachten dat ze moest plassen.
maar deze week is het raak zeg,maak er al wakker om te plassen maar helaas komt niks,en dan tussen 3 en 5 roept ze in paniek heel bed nat,nu hebben we gelukkig sesoen dekbedden dus kan het makkelijk verschonen,maar leuk is anders…
hans word er niet wakker van,maar ik ben gesloopt nu,slaap al slecht ivm die rot knie en dan er nog uit om kaitlyn te wassen heel bed te verschonen,ben je zo weer 15 minuten verder,en dan je slaap weer vatten,wat 9 van de 10 keer niet meer lukt.
zit te denken om maar weer ff een luier om te doen snachts,of is dit geen slimme zet van me??? zelf zegt ze nee mama ik word vanacht wel wakker maarja niet om te plassen wel voor een schoon bed
want als we zo op vakantie zijn en ze plast nog in haar bed,dan hebben we probleem,dan kan ze niet meer onder haar slaapzak(hebben er maar 1) die is doorweekt dan,en dan zit je dat je elke dag moet wassen en een optie om een 2e slaap zak aaan schaffen…
vind dit best wel rot voor kaitlyn,ze wil zo graag zonder luier,en ze wil zo graag groot zijn om niet meer te plassen snachts…en ze vind het een sport om 10x naar beneden te komen nu om te plassen(tussen 7 en 9 uur savonds,daarna valt ze in slaap)
hoe zullen jullie dit aan pakken,misschien heb iemand wel de gouden tip,en lukt het nog om voor de vakantie goed zindelijk te krijgen,en ja zo niet dan proberen we het na de vakantie wel weer hoor