Snachts zindelijk

zo 2 weken geleden wilde kaitlyn ineens geen luier meer om snachts,nou oke dan,waarom niet…eens komt het ervan dat ze het niet meer fijn vind om er mee te slapen en ze riep al 3 nachten dat ze moest plassen.

maar deze week is het raak zeg,maak er al wakker om te plassen maar helaas komt niks,en dan tussen 3 en 5 roept ze in paniek heel bed nat,nu hebben we gelukkig sesoen dekbedden dus kan het makkelijk verschonen,maar leuk is anders…

hans word er niet wakker van,maar ik ben gesloopt nu,slaap al slecht ivm die rot knie en dan er nog uit om kaitlyn te wassen heel bed te verschonen,ben je zo weer 15 minuten verder,en dan je slaap weer vatten,wat 9 van de 10 keer niet meer lukt.

zit te denken om maar weer ff een luier om te doen snachts,of is dit geen slimme zet van me??? zelf zegt ze nee mama ik word vanacht wel wakker maarja niet om te plassen wel voor een schoon bed

want als we zo op vakantie zijn en ze plast nog in haar bed,dan hebben we probleem,dan kan ze niet meer onder haar slaapzak(hebben er maar 1) die is doorweekt dan,en dan zit je dat je elke dag moet wassen en een optie om een 2e slaap zak aaan schaffen…

vind dit best wel rot voor kaitlyn,ze wil zo graag zonder luier,en ze wil zo graag groot zijn om niet meer te plassen snachts…en ze vind het een sport om 10x naar beneden te komen nu om te plassen(tussen 7 en 9 uur savonds,daarna valt ze in slaap)

hoe zullen jullie dit aan pakken,misschien heb iemand wel de gouden tip,en lukt het nog om voor de vakantie goed zindelijk te krijgen,en ja zo niet dan proberen we het na de vakantie wel weer hoor

Heb idd wel vaker gehoord dat het erfelijk is.
Maar zo oud is Kaitlyn toch nog niet?
Zou wel uit voorzorg misschien zo’n up en go aandoen.
Dat is niet echt een luier en toch weer wel.
Heb dat met Lucas ook gedaan, die had toch het gevoel een broek aan te hebben (wat eigenlijk ook is natuurlijk).
Heb je allebei je zin.

Groetjes Mim

Nou ik zou gewoon weer een luier om doen, hij past haar nog makkelijk, dus waarom dan je zelf plagen… (net nu je het niet goed kan hebben)
Spreek met haar af dat als ze een bepaalde tijd 2 weken ofzo, niet in bed plast ze hem dan niet meer aan hoeft…
Stickers plakken misschien, als de kaart vol is hoef je geen luier meer om?

Succes!
Demi is nu geregeld droog snachts, meer wel droof als niet, maar voorlopig slaapt ze echt nog met luierbroekje, ze vind dat ook niet erg gelukkig…

Groetjes Nathalie & Co

Ja, zo’n up 'n go aandoen en er dan een draai aan geven; dit is een hele speciale broek.

Ik zou het verder ook niet weten, lijkt me erg lastig als ze zelf geen luier meer aan wil. Kan ik me ook wel voorstellen.

Of misschien haar zelf hele mooie onderbroeken uit laten zoeken en dat ze die dan over haar luier aan kan.

sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

vanacht hebben we luier om gedaan,ze was drooog tot wij naar bed gingen,zij mama doet ff luier om,omdat mamaeven een nachtje door wilt slapen,gelukkig begreep ze het…en vond ze het goed

zei als je droog bent mag je een mooie sticker plakken,mama mag ik wel roepen als ik moet plassen tuurlijk lievie dat mag altijd en ze ging verder slapen

nu slaapt ze nog dus ben benieuwd,kan zijn dat ze hem af gedaan heb of misschien oook niet

En was ze droog?

Groetjes Nathalie & Co

ze had een klein plasje gedaan,dus niet slecht vind ik

armanda,ik maak me er ook niet druk om hoor elke keer bed verschonen,maar ik slaap momenteel haast niet ben om de 3 kwartier wakker van de pijn,dus onwijs slaap tekort nu,dan nog een bed verschonen dat word me gewoon ff te veel allemaal…

mijn moeder heb voor mijn broer ook tot zijn 8e bedden moeten verschonen en toen hadden we nog dekkens,dus 2 dekens wassen en 2 lakens elke dag

hebben net wel afgesproken dat we na de vakantie weer zonder gaan proberen,en als ze 10x droog s mag ze een kleinigheidje uitzoeken.

ik heb bij mijn oudste een potje op haar kamer gezet en tegen haar gezegt als je moet plassen kan je op je pottje en dat werkte bij ons maar ze heeft toen maar 2 keer in bed geplast en ze is nu al weer bijna 2 jaar s nachts zindelijk en ze is bijna 5 jaar
groetjes joze