'snachts wakker

Luca wordt ineens 'snachts een paar keer wakker , terwijl hij anders altijd een hele goede slaper was . Ik moet hem dan even uit bed halen en loop even rond de slaapkamer en lig hem dan weer op bed en hij slaapt dan weer verder … Hij blijft net zo lang roepen tot dat ik kom . Ppfff

Hoi,

Wij hebben precies hetzelfde met Martin gehad toen hij zo oud was. Het heeft zo’n twee tot drie weken geduurd. Terwijl Martin echt een goede slaper is.
Wat ik gelezen heb heeft het te maken met dromen. Op deze leeftijd gaan ze meer dromen en zijn zich daar ook nog bewust van als ze wakker worden. Ook ontstaan op deze leeftijd (ir)reeele angsten.
Het beste is om Luca op de dag zo weinig mogelijk prikkels te geven. Dus zo mogelijk inbreken in het dagritme. Let ook om met tv kijken, daar gaan ze vaak ook van dromen.

Groetjes,

jantje

ik zag dat in mijn snelheid van typen de laatste zinnen niet goed staan, dit moet zijn:
Het beste is om Luca op de dag zo weinig mogelijk prikkels te geven. Dus zo min mogelijk inbreken in het dagritme. Let ook op met tv kijken, daar gaan ze vaak ook van dromen.

Groetjes,

jantje