hallo…
ik doe een helllp berichtje omdat wij even tegen een aantal dingen aan botsen momenteel met onze zoon dyon(1 van een tweeling)
dyon en danica zijn een tweeling van 14 maanden oud…
wij hebben de laatste tijd wat moeite met dyon snachts…hij word wel 3 a 4 keer wakker op 1 nacht en wat er dan is geen idee althans wij denken soms dat het zijn tandjes kunnen zijn,of een droom maar het gaat nu eingelijk al een paar weken zo aan…
ook is het probleem hierbij dat hij tegen een uur of 4 weer huilt en ik naar hem toe ga dan knort zijn maagje gewoon,dus je zult dan denken dat hij honger heeft!!!tenminste daar denk ik dan wel aan…maar hoe los je dit nu op??wij geven hem als hij wakker word wat water te drinken en dan gaat ie meestal wel weer slapen eventjes…maar word echt wel een aantal keren wakker…wie kan ons tips geven wat wij zouden kunnen proberen om dit eraf te krijgen???ook weigert hij heel vaak zijn warme prak als ik zelf lekker vers heb gekookt wat ik eingelijk elke dag voor ze doe…maar onze dochter eet het wel maar dyon neemt een paar happen en dan is hij er weer klaar mee…elke keer bied ik het weer aan maar hij vertikt het,hoe kan ik ook dit probleem oplossen??ik geef nu af en toe nog eens een potje maar eingelijk wil ik dit niet meer…maar wat als hij savonds zijn warme eten dan niet wilt eten en ik kan hem moeilijk zonder iets in zijn maag naar bed laten gaan toch???
ik ben nu overgegaan ipv een toetje te geven om hem nu avondpapje te geven van bambix kijken of dit werkt ivm dat het misschien wat zwaarder op zijn maagje ligt en snachts niet meer wakker word van de "honger"
weet gewoon even niet meer wat we hiermee aan moeten want het is gewoonweg vervelend zowel voor hem als voor ons
graag reacties
groetjes renate een tweelingmoeder
Gewijzigd door - dennis op 04 Oct 2009 19:35:02
Gewijzigd door - dennis op 04 Oct 2009 19:42:44