Snachts vaak wakker

Hallo,

Ik ben moeder van Hendrik 7 maand oud, ben hier nieuw maar snap de logica over hoe het forum werkt niet, maar goed.
Hij word snacht wel 4 keer soms vaker wakker, ik geef meestal speen en aai over de bol en dan is het goed, maar ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen elke keer eruit te moeten, hij huilt in zijn slaap maar ik weet niet wat te doen, het laten huilen hebben we ook al geprobeerd maar is echt niet te doen, hij raakt dan helemaal overstuur! Hijslaapt overdag ook slecht, maar heeft zeker wel veel slaap nodig. Weet iemand een goede tip? We nemen hem ook wel eens tussen ons in, maar dat helpt heel iets, maar is voor langere tijd geen optie!

Greotjes Mama van Hendrik

hallo en welkom hier.
Je kunt je vraag beter plaatsen op het forum voor baby’s van 0 tot 1 jaar. Dit is het peuterforum namelijk.

Wij hebben dit ook heel lang gehad en nog met periodes. Ik heb hem altijd bij ons in bed genomen, wij vonden dit de makkelijkste oplossing omdat ik hem niet wilde laten huilen. Ik ben ook een paar maanden met hem gaan slapen 's middags omdat hij ook niet wilde slapen overdag en wel moe was. Of we gingen wandelen dan sliep hij dan. Nu slaapt hij gewoon de hele nacht in zijn eigen bed en overdag ook. Ik neem hem nog weleens bij ons voor de gezelligheid, maar meestal slaapt hij dan niet meer en gaat hij uiteindelijk weer zijn eigen bed in. Hij wordt soms nog wel eens wakker, vooral in de avond, maar tutje erin en hij slaapt weer.

Veel succes ermee…

Groetjes

22-12-2009 colin geboren