S'nachts vaak wakker

He, misschien kan Seth ook mee, en kan ze het ook gelijk aan Seth leren
Normaal moeten zo’n 3x gaan kijken bij hem, en dat is voor mij normaal, en goed te doen, maar dit is inderdaad wat teveeel!
Hoop dat hij vanacht weer fatsoenlijk slaapt.
Liefs, Anne

@mamadanique: we organiseren het! Jij woont ook in Drenthe toch?

@lalala: ik hoop ook dat het deze nacht weer beter gaat met Seth. Jeetje, drie keer eruit vind ik al veel. Kun je nagaan waar je aan went in de loop der tijd hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek: Zodra ik mijn eigen huisje heb komen jullie allemaal maar logeren… Ben alleen bang dat er dan weinig van slapen komt Enneh… Friesland

En als ik het zo hoor ben ik een beetje verwend…
Elke nacht 3 x eruit? Dan kan je mij na een week bij elkaar vegen.

Oh, Friesland. Nou ja, kan je ook niets aan doen…
We komen straks wel op de housewarming party, kunnen de kids elkaar vermaken en dan zijn ze hopelijk zo moe dat ze als roosjes slapen 's nachts!

En idd, je bent verwend. Haha. Geniet er maar van!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hallo dames,

Ik herken onze situatie wel een beetje in dit topic.

Ik heb een zoontje die volgende week 5 maanden is (in een ander topic heb ik me al eens voorgesteld). Hij heeft een aantal weken gehad dat ie doorsliep. Kreeg dan rond 23u z’n laatste voeding en sliep dan door tot ong. 7 uur. Niets mis mee maar het is nu al ruim een maand zo dat hij nog steeds rond 23u z’n laatste voeding krijgt maar dan rond 05.00uur wakker wordt van een volle plasluier en daarna wil hij voeding hebben. ik heb na overleg met het cb geprobeerd hem water te geven maar dat ging tot 2x goed en daarna wilde hij geen water meer. Een speen helpt niet. Als ik hem voeding gegeven heb, slaapt hij vervolgens weer met gemak 5 uren verder. Het maakt op zich niet uit hoe laat ik z’n laatste voeding geeft: hij slaapt 6 uren achter elkaar en wordt dan wakker van z’n plasluier. Ik doe ook al rijstebloem in z’n laatste voeding maar dit maakt niet echt een verschil. Hoop dat jullie misschien iets weten wat ik kan proberen zodat onze zoon langer doorslaapt.

Groetjes

Marieke

Lijkt me sterk dat 'ie echt wakker wordt van een plasluier. En anders een tip: de baby dry-luiers van pampers, die zijn erop gemaakt om 12 uur lang (dus voor 's nachts) de urine te absorberen op zo’n manier dat ze niet zo’n nat gevoel krijgen.

Haha, klinkt simpel, maar wie weet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hallo Mriek,

Bedankt voor je reactie.

De pampers baby-dry gebruiken we al. Als hij dan wakker wordt, zit die luier toch echt vol.
Ik heb al paar keer geprobeerd om hem 's nachts beetje water te geven als hij wakker werd en vervolgens terug te leggen in bed maar na het water bleef hij huilen en na een uur dacht ik: ik geef je nu echt wel gewoon voeding. Na de voeding is ie weer verder gaan slapen.

Groetjes