S'nachts uit het niets over haar toeren waker

hallo allemaal,

mijn docher van 6 bijna 7 maanden word sinds een week midden in de nacht of sábvonds laat helemaal over haar toeren wakker, heel hard huilen en is dan niet stil te krijgen als ik haar uit haar bedje haal om haar te troosten word ze wel stil , geef ik haar wat water en als ik haar weer in bedje wil leggen begint het feest weer opnieuw, het lijkt wel of ze bang is voor iets in haar kamer :s heb al rond gekeken vanuit haar standpunt, knuffels en enge grote dingen met schaduw weg gehaalt maar helpt nie, heb ook het bedje anders geprobeerd te zetten maar dat maakte het alleen maar erger, nou zei iemand tegen mij dat baby’s gevoelig zijn voor het paranormale en dat hun dingen kunnen zien en horen die wij niet zien of horen , is dit echt zo? of is hier een andere verklaring voor??

iemand dezelfde ervaring of tips voor me?? zulke nachten breken ons echt op

groetjes daisy

06-02-2010 Shania alweer bijna 6 maanden

Onze meid heeft het ook een tijdje gehad, zeker als ze een drukke dag heeft gehad (bijv opa en oma op bezoek en lekker druk zijn). Wij hebben haar ook echt wakker moeten maken dan om uit die nachtmarrie te komen. Wel bleven we dan op haar kamertje en spak ik haar rustig toe. Ook keken we dan even rustig de kamer rond dat alles goed was. Nu heeft ze het soms nog en vooral als ze op een andere kamer dan haar eigen kamertje ligt. Dus voortaan als ze ergens anders slaapt dan kijken we samen eerst de kamer rond en dan leggen we haar rustig in bed en ga dan rustig weg. Doen we dat niet dan weten we dat ze wakker wordt.

Wat ik merkte is dat ze sneller rustiger werd als ik zelf ook rustig naar haar toe ga als ze een nachtmarrie heeft en gewoon rustig tegen haar praat.

Succes er mee

jeetje meid wat vervelend…eng van die paranormale dingen trouwens heb vaak gemerkt aan Meric dat hij opeens naar de deuropening kijkt en staart alsof er iemand staat en er gaan dan kriebels door me heen arghhh vet eng hihihihi maar het zou best eens kunnen dat ze last van haar tandjes of iets dergelijks heeft?? heb je iets gemerkt aan haar? diarree of rode wangetjes of niet willen drinken ofzo? of is het echt alleen snachts dat ze zo wakker schrikt…? hoe is ze overdag omschrijf het eens dan kunnen we mis. beter helpen.

Lilypie First Birthday tickers

Sprong? Prikkels weghuilen? Naar dromen? Verlatingsangst? Dat zou allemaal kunnen.

Is er iets veranderd in haar dagelijkse ritme, waardoor ze misschien van slag is? Heeft ze veel nieuwe indrukken gehad die ze verwerkt door te huilen?

Overdag kiekeboespelletjes spelen kan ivm mogelijke verlatingsangst helpen. Nachtlampje kan helpen.

Sprong gaat vanzelf weer over.

Sterkte, ik denk dat we allemaal wel weten hoe het is om gebroken nachten te hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Idd, wat die gebroken nachten betreft…ookk hier kunnen we er wat van! Zijn volgens mij allemaal fases. Des te meer ze kunnen en gaan begrijpen des te vaker worden ze weer wakker. Misschien droomt ze wel gewoon.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

hoi moeder van selma,

overdags is het een heel druk kindje wil niet meer ligen alleen ztten alles in de gaten houden ,met haar loopstoel door het huis racen , s’morfgens om half 8 krijgt ze haar eerste flesje dan slaapt ze gewoon rustig van 9 tot 11 en van 13.00 tot 15.00 slaapt ze ook om 19.00 leker warm badje en pyjama papje en 19.30/20.00 naar bedje toe , nchtlampje al geprobeert nou heb ik gister avond op haar zitten letten en als we haar kamer in gaan lijkt het wel alsof ze iets aan het volgen is en trekt ze der hoofd af en toe weg het is net alsof iets haar in der gezichtje raakt heel raar en best wel eng, ik weet ook niet of ze op deze leeftijd al fantasien heeft ofzo, vannacht nachtlampje aan gelaten en dat werkte ook niet , ook zie ik nog geen tekenen van tandjes

groente vrouw,
gister is ze de hele dag thuis geweest we hebben lekker rustig gedaan geen bezoek geen uitstapje en vnnacht was het weer raak

shania kan al zelf zitten,6 maanden !!!

Succes er mee.
Bij mij was het ook weer raak vannacht, ieder uur gezien. Maar mijn kliene meid krijgt haar 3e tandje en is er goed ziek van.
Hopelijk krijg je snel je nachtrust weer terug