S'nachts huilen om kiezen...of toch sprong

ruben is de laatste tijd vaak wakker s’nachts…
ik dacht eerst dat het kwam doordat ie kiezen krijgt, maar sinds een paar dagen twijfel ik een beetje… eerst had hij altijd vinger in mond en dan huilen…nu schreeuwt ie alleen maar en als ik hem eruit haal is ie stil…( als ik hem op mijn arm heb )
had vanacht al geprobeerd om hem te laten liggen maar hij schreeuwt zo verschrikkelijk dat ik hem er toch maar weer uit heb gehaald…

kortom…ik weet dus niet goed of het door de kiezen of door zijn sprongetje komt…
soms heb ik het gevoel dat ik in de maling wordt genomen… maar omdat ie echt mega hard krijst, als ik hem laat liggen, ga ik weer twijfelen…
als hem laat liggen en het zijn wel zijn kiezen, vind ik dat ook weer zielig…

zo dat was weer eeen heel verhaal…maarrreeeuuu…

i…emand een tip?

groetjes karin!!

karin

Persoonlijk zou ik em er niet meer uithalen. Dit is wel de leeftijd waarop ze gaan kijken of het zin heeft en dan sluipt dat krijsen er een beetje als een gewoonte in als hij er succes mee behaalt.

Ik zou als je echt twijfelt of het zijn kiezen zijn, hem in bed een beetje chamodent of dat andere tandjesspul geven, een aai over zn bol en dan weer vertrekken. Hij moet rond deze tijd ook leren zelf weer in slaap te komen als hij snachts wakker wordt.

Maar bovenal: je gevoel volgen.

succes

Lilypie Second Birthday tickers

Zelfde meegemaakt. Kijk maar onder mijn topic Gebroken nachten…

Groetjes Bianca

Tussen de 59 en 65 weken zit een sprong.
Aangezien Ruben ongeveer een week jonger dan Seth is, denk ik dat hij er net in beland is.
Hier is het nu even rustig, maar hebben we ook een paar nachten bal gehad.
Hier ging ik 1x kijken, en even checken of er niets was, evt. beetje dentinox op zijn kaak. Daarna moest hij gewoon weer gaan slapen, en ging ik bij hard brullen na 10 min steeds even kijken, goed leggen en een weltrustenkus.

Hier werkte het redelijk snel!
Succes, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ik zit met hetzelfde nu rico huilt ook veel s’nachts, en overdag is hij zo lastig als maar kan, en toch zit hij niet in zijn sprong, ik denk dus zijn laatste kiezen,
je kent je eigen kind natuurlijk het beste, maar zoals je het verteld lijkt het hetzelfde verhaal als bij rico… maar zeker weten doe ik het niet.

tja ik haal rico er ook niet meteen uit, maar als het de spuigaten uitloopt en hij is echt hysterisch dan pak ik m er uit om hem te troosten
want als je kind echt pijn heeft of bang is of wat dan ook, vind ik niet dat je je kind moet laten huilen. ik merk dat rico rustig wordt als ik met m rondloop en naar buiten laat kijken, dus als ik iets kan doen om hem tot bedaren te brengen dan doe ik dat.

succes meisie

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik denk dat ik hem vanavond maar eens laat liggen…ff troosten doormiddel van aai over de bol en een kussie en dan hopen dat ie slapen gaat…
gisternacht ging het goed…heeft ie lekker doorgeslapen…dus vandaar dak twijfel of het een sprong is…of zijn kiezen…

groetjes karin

karin

@ bianca…had je topic nog niet gelezen…zal ik direkt ff doen!

groetjes!!

karin

ik vind nog steeds dat je een kind niet s’nachts hysterisch kan laten brullen als hij over zijn toeren is
dat verschil hoor je echt wel als het zeur huilen is of echt menens huilen
als hij na een aai over zijn bol en een kus inderdaad stil is is het goed
maar ik zou hem echt niet laten huilen.
ik doe dat tenminste niet bij Rico
ik wacht altijd 2 minuutjes om na hem toe te rennen maar als ik IN die 2 min al hoor dat het echt erger wordt en dat hij echt overstuur is ga ik er wel meteen heen,
als ik zijn tut wil geven en een kus en een keer over zijn bolletje ga kroelen, en ik merk dat hij dat niet eens doorheeft van paniek dan haal ik m er dus wel uit.
maar idd soms slaapt ie ook meteen als ik zijn tutje geef.

als ie echt hysterisch is, laat ik hem ook niet huilen maar als ie stil is en ik loop weg en hij gaat dan als een gek tekeer, dan laat ik hem wel even uitrazen…

tis allemaal een beetje gokken omdat ie dus ook met z’n kiezen zit… daardoor weet ik niet goed wat te doen…

ff afwachten wat er vanacht gebeurt…

groetjes !!

karin

nee ik snap het
als je met je vinger op die plek voelt, voel je dan ook iets doorkomen?

er is al een puntje van de ene kies door en aan andere kant zie ik rode dikke bult zeg maar…daar zal dan binnenkort die andere wel uit komen…

vanacht is het redelijk goed gegaan…
toen ie huilde heb ik hem zijn fop gegeven en gezegd dat ie maar weer lekker moest gaan slapen…
kwartier later zeurde hij nog even en toen viel hij in slaap…

groetjes!!

karin

haa gelukkig maar.
ja die kiezen zijn hardnekkig en die hoektanden trouwens ook,
maar die hoektanden schoten bij rico heel snel erdoorheen dat ze ook echt helemaal doorwaren.
de kiezen pff hou op, de allereerste kies was al maanden geleden doorgebroken maar nog steeds is hij niet volgroeit
terwijl de andere 3 wel door zijn die later kwamen.
nu is hij volgens mij ook met del aatste bezig maar ik kan er niet bij

zijn 2e kies is n u ook door…dat wil zeggen 1 puntje ervan…
het slapen gaat al 2 nachten beter heb hem ff laten brullen en toen is ie weer lekker is slaap gevallen!
denk toch dat het ook en beetje zijn sprong is… vanacht ging helemaal lekker toen heeft hij fijn doorgeslapen!

duurt dat echt zo lang met kiezen??? dat ze door zijn bedoel ik???

…pffffff…wat een ellende!!!

groetjes!!

karin