Snacht elke keer wakker?

ik heb een probleempje
zoals jullie al lezen word brandon elke keer snacht wakker en de laatste 2 dagen ook savonds al
ik ben tijdelijk 2 week bij men moeder vanwege verbouwing (zie andere topic)
nu hadden we thuis ook al wat probleempjes maar dat is nu verergert
hij gaat rond 7 uur half 8 op bedje noormaal sliep die dan tot ongeveer 8 uur a half 9 maar nu word die dus elke keer snachts wakker dan probeer ik hem gerust te stellen en te troosten maar dat helpt allemaal niet hij blijft doorhuilen
dan geef ik hem een flesje met drinken dan is alles goed en gaat die weer slapen
maar dat gebeurt dus elke nacht en nu zelf al 2 a 3 keer per nacht en nu zelfs al rond 10 a 11 uur dat die ook een flesje wil dus soms wel 4 flessen met ongeveer 100 tot 200 ml
hij wil niks anders dan drinken kan hem ook niet gerust stellen enz…
iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het moet oplossen overdag drinkt die ook genoeg dus snap er echt niks meer van

Hoi,
Ik heb het hier ook mee gemaakt met Demi (hij was toen iets jonger dan die van jou, ik denk 10 maandjes was hij toen) nu 11 maandjes.
Hij slaapt nu lekker door, maar het heeft bij ons ongeveer een weekje geduurd, elke nacht wakker, soms een paar keer en ontroosbaar, wilde niet in zijn kamertje blijven. wist me op het laatst geen raad meer,
Het hielp als ik hem even mee nam naar beneden, of naar onze slaapkamer, eventjes op schoot bij laten komen (soms maar 5 minuutjes) en daarna ging hij lekker slapen (soms gaf ik ook wat te drinken, zelf 1x fles melk gegeven)

ineens was het over, na een weekje ofzo (dan slaap je er op) dachten we. . . . nou dat word weer een onrustige nacht toen sliep hij lekker weer door.

Ik heb nog steeds geen idee wat dat nou was/is
sucses ermee en ik hoop dat het snel over gaat

groetjes

Wij hebben er ook last van sinds een week of 2 iedere nacht huilend, helemaal overstuur wakker. In het begin ging ik er nog wel eens heen, goed leggen, z’n knuffeltje geven, speentje etc. Maar op den duur toen hebben we hem laten huilen en ging die vanzelf weer slapen.
Nu gebeurd het zo af en toe nog.
Maar ik heb hem nooit uit z’n bed of zelfs kamer gehaald al helemaal geen drinken 's nachts gegeven.

Ik las laatst ergens dat ze rond hun elfde mnd dromen en dit bewust meemaken en daardoor wakker worden. Of de 11mdnn sprong.
Succes, ik heb altijd in m’n hoofd dat het fases zijn en die gaan vanzelf weer over.

[img]http://lb1m.lilypie.com/gRaxp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/emMwp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

o hier heel vaak van die periodes gehad en nog. Ik probeer hem 's avonds te troosten, maar als het 's nachts niet werkt dan gewoon bij ons in bed. Het is meestal na een paar nachten weer over en ik vind het ook gezellig,

22-12-2009 colin geboren

oke naja laten huilen is hier bij men moeder geen optie omdat mijn broertje en zusje naar school moeten en dus wel hun slaap moeten krijgen
en idd hij wil dan echt niet op zn kamertje zijn
ik probeer hem ook te troosten maar dat werkt niet echt hij wil dan echt alleen maar drinken

Beste sabje1988, ik denk dat jouw kleintje last heeft van een sprongetje heb het met Joaquin rond die leeftijd ook gehad. Er word wel geadviseerd gèèn melk te geven hoe moeilijk dat ook is omdat ze er erg snel aan wennen desnoods geef je hem een slok lauw water. Probeer hem in zijn eigen kamertje te troosten en weer terug te leggen, dan brullen ze wel even harder maar zou er dan eerst 10 min tussen laten dan weer kijken en troosten.

Daarna 20 minuten ertussen

Dan 40 min ertussen enz.

Ik zou wel een moment/avond uitkiezen waarop je ouders, andere kinderen ervan af weten en misschien kun je afspreken dat jullie deze aanpak gaan proberen met de rest van de familie… en zou zorgen dat je partner en jij STERK genoeg in je schoenen staan dit te doen. Het levert wel resultaat! Wij hebben het zo ook even gehad en toen ik deze stap had genomen ging het weer lange tijd prima met slapen! Het is een beetje op en af op die leeftijd. Maar komt goed! Wees consequent, de aanhouder wint.

Hoop dat het lukt! Succes (en sterkte) xxx

Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 02 Nov 2010 12:10:05

ik geef hem ook geen melk maar een beetje rocevicee ofzo water wil die beslist niet drinken hihihi spuugt alles weer uit dan
als het goed is gaan we zondag weer naar huis en dan kan ik hem wel laten huilen dus ik denk dat het nog ff volhouden is hier en dan hopen dat het thuis beter gaat bedankt voor de reacties