Smiddags warm eten

doen jullie dat wel eens…

ik heb het net gedaan,maar pffffffff dat valt ff zwaar,en vreemd hoor

we willen dit elke maandag doen ivm zwemles van kaitlyn,anders eten we savonds pas om 7 uur en voor je klaar bent dan moeten ze nog ff douchen of wassen dan leggen ze hier tussen 8 en half 9…

en nu botterham en kunnen ze vroeg naar bed.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Zo eten wij op zondag:

's middags: soep met brood of pannekoeken of shoarma broodjes of omelet op brood.

's avonds dan vaak: Tostie of broodje met gebakken ei of over gebleven pannekoeken.

dus gewoon twee keer iets meer dan gewoon brood. Idiaal!

Toevallig hebben wij dat gisteren gedaan. We zijn eerst lekker wezen wandelen in het park en toen een pannenkoek wezen eten in het pannenkoekenhuis.
's Avonds hebben we gewoon brood op, ging perfect.

Toen ik nog avonddiensten draaide (ver voor ik kinderen kreeg) at ik vaker warm 's middags en op mijn werk at ik dan een boterham. Denn neemt altijd warm eten mee voor 's avonds als hij avonddienst heeft. Hij kan 's middags niet warm eten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wij aten vroeger thuis altijd warm tussen de middag.
Vond het toen zelf niet vervelend fzo.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Heel soms doen we dat ook
Als we weg moeten ofzo
Moet wel zeggen Robin raak er door van slag want die denkt dat hij daarna in bad moet en naar bed

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ja, Nika raakt daardoor ook een beetje in de war, dus had ik het idee om dan 's avonds ook even iets warms te geven. Ze krijgt dan ook een toetje, dat krijgt ze alleen 's avonds. Dat weet ze.

nou het hoeft niet meer warm te eten smiddags,het zwemmen hebben we om gegooid

hans zit momenteel in utrecht en moet haasten elke maandag,hij is dan half 5 thuis 10 minuten later moeten we weg anders redden we het zwembad niet

maar ik heb dus gisteren niet gegeten savonds zat gewoon nog vol van die middag hap hihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn