Smetplekken

Wendy heeft behoorlijk last van van smetplekken in haar hals. Ze ligt wel veel op haar buik met het hoofd omhoog, maar zitten kan ze nog niet. Ze kwijlt niet. Ik smeer nu geregeld met bepanthene van Roche en eerst leek het wat te helpen. Maar echt weggaan wil het niet. Hebben jullie nog tips ?!

Bvd en groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Inkloppen met sudocreme.
Het wordt er wel droog van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wilde ik ook al zeggen sudocreme

Kaitlyn.beebiesite.nl

en calendula.
is soort wondermiddeltje vind ik altijd, tegen smetplekken, rode billen, jeuk, lichte brandwondjes etc etc.
hier altijd een grote tube van in huis.

gebruik het voor gioia, voor smet plekken, en voor haar eczeem.
gebruik het zelfs bij mijn gestreste hondje, als ie stress liezen heeft

is op natuurlijke basis.

bij gioia wissel ik af: dan weer sudo, dan weer calendula, dan weer een ander vet smeerseltje, en dat lijkt het beste te werken, overal zit blijkbaar weer iets anders in dat goed werkt.

nadeel van calendula: het is effe geen prettig luchtje maar dat trekt heel snel weg

mo

Ik experimenteer altijd met vaseline, uiercreme en maizena (neemt vocht op maar gaat er niet zo netjes uit zien).

Succes met deze tips en degene die nog volgen.

Groetjes Carola 04.09.1972
moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Ik heb vandaag de Sudo erop gedaan. Het is op dit moment meer rood dan vochtig. Ik denk inderdaad dat afwisseling een magisch woord is.

Bedankt !!

Gr.Marijke, mama van Bas en Wendy

wat ook nog wel eens helpt is mentolpoeder , zoiets als die zwitsalpoeder maar dan mentol , dat werkt ook erg goed!! kun je gewoon bij de drogistkopen!! de fles is blauw met grijseletters , als je het evt probeert nou succes ermee groetjes ariette en jasmijn