Smetplekje

Hallo allemaal, Mees heeft al een tijdje een smetplekje in zijn nek wat ik maar niet weg krijg. Doe er al elke keer talkpoeder op, en vandaag zei de mevr van de etos dat ik er van vsm cardiflor eczeem en huidirritatie op moest doen, maar dat vind ik ook weer zo raar want dan maak je het weer vochtig in mijn ogen, zeker in de nek. Mees kwijlt wel onzettend, denk dat het daar ook aan ligt. Mijn vraag, hebben jullie evt andere tips die ik kan proberen?Bedankt alvast.

Gr patries

Ik luister effe mee, want Noa heeft niet een klein plekje, maar een hele grote. Denk ook dat het van haar kwijl is, want ze is altijd helemaal nat.

Dat heeft mees dus ook, zijn shirt is vaak helemaal nat. Tis dweilen met de kraan open. Krijg het gewoon weg niet onder controle, ben benieuwd of er mama’s zijn met tips.

Ik smeerde altijd bepanthen op eczeem plekjes, en na verloop van tijd verdwenen ze, kan wel even duren, hoor
Liefs, Anne

Lilypie

VASELINE

gewoon de gewone vaseline, pure petroleum jelly. Werkt als een tierelier. En Bepanthen. Als het maar vettend is.
Bijv. Sudo niet dus; dat droogt nog meer uit.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Bepanthen!
helpt hier ook als het wat schraal is onder neus na verkoudheid!

groetjes gytha

Nou super meiden, ga het meteen uit proberen. Ben benieuwd.

Gr patries.

ik gebruik gewoon poeder en dat helpt hier ook goed

xx.

bepathen of sudo-creme…

[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

sudocrem droogt nog verder uit en werkt dus averechts (ben ik zelf achtergekomen haahahahaaa). Echt een vette creme zoals bepanthen en Vaseline werken het beste.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook Bepanthen of sudo-creme. Werkt prima. Gebruik het voor de plekjes die onder zijn helmpje af en toe zitten, volgende dag is het weg!
Je zou ook vaseline bij de apotheek kunnen halen, werkt ook voor heel veeeeeel dingen.

Succes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi hoi, ben vanmiddag bij de kinderarts (moest ik heen hoor ), en hij heeft er een zalfje voor gekregen. Dus hopelijk probleem opgelost, Bedankt voor jullie reactie allemaal.

Gr patries

Omdat ik deze middeltjes niet in huis had, heb ik gisteren gewoon reinigingsmelk van mustela gebruikt en de plek is helemaal weg!