Smelt, smelt

Hallo allemaal,

Vandaag smolt mijn hartje helemaal. Ikke had een baby in mijn armen van zo´n 10 weken. Lekker klein, knuffelig en oh zo zacht. Ik zit te zwijmelen achter de computer. Isse toch wel leuk zo´n baby.

Maarre effe de andere kant van het verhaal. Baby huilde heel erg. Was moe had honger en was ziek. Moeder naar huis gestuurd om eten voor de kleine te halen. Ik mocht hem op de arm nemen. Binnen 5 minuten sliep hij. Wat een heerlijk (zwijmel zwijmel, zucht) gevoel zo´n kleintje.

Krijg meteen zin om zwanger te worden.

Ik wou ´t effe kwijt.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ooooooooooooo lekker zo`n kleintje. Ga je dr nu ook weer voor ? Anders mag je er strakjes hier wel eentje komen knuffelen hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jaaa!!! Ik had het vorige week ook met kleine Cas van Jolanda en Dennis!!
Dan heb je weer zo’n klein hummeltje in je armen (die ook in slaap viel) en dan smelt je helemaaaaaaal (ik smelt eigenlijk altijd wel bij die ukkies hoor )

Groetjes, mamma van Stephan

Hihi ik smelt ook elke keer als ik Cas beet heb.
Nog 1 weekje vrij en dan moet ik weer beginnen met werken. Ik heb er helemaal geen zin in.
Gelukkig gaat het goed met de borstvoeding dus heb ik elke dag een paar keer een momentje met mijn ventje!!
En ik smelt zeker als ik een grote glimlach krijg van Cas na het voeden (als ik er aan denk, krijg ik spontaan een toeschietreflex!!!).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoeveel uur moet je weer werken na volgende week?
Hele dagen?

Weer gewoon 24 uur per week, alleen krijg mag ik 1/4 van mijn tijd besteden aan kolven of voeden van Cas.
Dus waarschijnlijk ga ik eerder naar huis om zelf te voeden 's middags. 's Ochtends en tussen de middag zal ik moeten kolven.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ooh, heerlijk zeg. Ik hoop dat bij een tweede de borstvoeding ook zo goed gaat als bij Daan. Maarre eerst nog effe oefenen en dan zwanger.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

He Diana, hoezo oefenen ? Het eerste recept is toch 100% prima hahahaha

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ehm…ja, lijkt mij ook

Ja, het eerst recept is 100%. Maarre ikke ben nog aan de pil. Wil toch dat Daan wat ouder is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan