Smeken te drinken

@ Liske pappa zal blij geweest zijn

Groetjes,

Michèle

@Michelle: Ja, papa was heel blij! Hij wist niet hoe snel hij uit bed moest springen. En natuurlijk werd mama er direct bijgehaald… Heb Noor schoongemaakt en aangekleed en hij is nog even uitgebreid gaan douchen! We waren wel blij allebei dat haar innerworkings het weer deden!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

snap ik hadden wij ook hoor van de zomer alleen hebben wij toen helaas twee keer een klysma moeten zetten.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

je verhaal is heel herkenbaar. Bij ons dronk (en drinkt) de oudste ook veel te weinig, nu 5 jaar oud.
Ook ik had al van alles geprobeerd, spelletjes, rietjes en het hielp allemaal niks,
vooral het pushen werkt averechts!
Wat ik voor al deed, vaak tijdens de boterham een kopje soep er bij
dat vinden ze hier heerlijk , en er zit bovendien weer veel vocht in.
Ook chipjes en zoutjes geven , daar krijgen ze dorst van…
Bovendien is hij nu ook ouder en tegenwoordig zeg ik ook vaak, als je eerst je
beker leeg drinkt, dan gaat mama een spelletje met je doen ofzo.
Of dan mag je buiten in de sneeuw spelen, nou dat werkt zeker.
Maar idd. na 5 jaar moet ik het iedere keer nog zeggen. Gelukkig is onze andere zoon ( 3 jaar) het tegenovergestelde, die zorgt wel dat hij zijn deel krijgt,
en drinkt gelukkig heel goed.
Succes!
Groetjes, van mama van 2 kids.

Fijn om te lezen dat morgan niet het enige probleemdrinktertje is inderdaad. En vanmorgen heb ik gevraagd wat ze wilde drinken. Ze koos voor casislimonade vann KVC. Beker neergezet en niks gezegd en mijn ding gaan doen en zowaar der halve beker was leeg toen we weggingen. Een hele prestatie voor haar doen.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze bij jou vanmorgen ook weer een halve beker heeft leeggedronken. Hoop dat het nu beter gaat als je haar minder dwingt.

Groetjes,
Sandra

Ik hoop het ook Sandra want ik kan niet voor haar drinken en ook niet voor haar poepen en die twee gaan toch hand in hand helaas.

Groetjes,

Michèle

mijn neefje had hetzelfde probleem (die dronk ook niks) en zijn ouders boden hem van alles aan maar hij dronk niet uiteindelijk is hij helemaal uitgedroogd in het ziekenhuis terecht gekomen en heeft ruim een week aan het infuus gelegen.
de arts zei toen , je vraagt een kind niet of hij wilt drinken als hij alles weigert en dwingt hem tot drinken.klinkt hard maar wel logisch als je hem langzaam ziet weg kwijnen omdat hij niks drinkt en zijn ouders halen de schouders op van ja als hij niet wilt dan wilt hij niet.

ook mijn kleintje heeft een periode slecht tot niks gedronken en met dat in mijn achter hoofd heb ik een spuitje gehaald bij de apotheek en hem elk uur onder de houd greep gehouden en er een spuitje vocht in gegoten, na een paar dagen zag hij in dat het beter was om zelf te drinken dan zo.

ik ga er van uit dat het lang niet zo erg is bij morgan want anders had je allang actie ondernomen maar ik deel toch deze ervaring met je wie weet dat je er iets aan hebt

before you judge me, try hard to love me

@ mamma van 3 jongens dit was wel bijna toen ze zo zie was. Toen heb ik haar ook echt op schoot genomen met de tuit om haar te laten drinken omdat ik geen fels meer wilde geven maar dat was half helpen half dwingen toen zijn we ook heel snel naar de ha gegaan. Niet eten maken we ons niet zo druk om maar niet drinken is voor ons meteen alarmbellen zeg maar. Dus ik zou inderdaad ingrijpen dan, maar ze heeft nu gewoon ziets van hoef niet met als gevolg dat ze soms heel moeilijk poept.

Groetjes,

Michèle