Smartmax

Iemand van jullie die toevallig een setje smartmax in huis heeft?
Ik zag van de week dat de dochter van mijn vriendin het heeft, en ook ons ventje vond het erg leuk.
Maar het is wel erg duur, en dus zou ik willen weten of het ook leuk blijft? Of dat de lol er snel af is?

Groetjes Manderijn.

Wij hebben smartmax en het is wel leuk. Maar Erik pakt sneller z’n auto’s, treinen of duplo om mee te spelen. Dus lastig te zeggen of het voor jouw kereltje leuk zal blijven.

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wij hebben het ook. Het is zeker leuk, maar ik moet het speciaal uit de garage pakken en vergeet het vaak. Echt veel spelen ze er niet mee, maar dat komt misschien door mezelf…het is echt wel leuk en goed speelgoed vind ik.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Okey, beide niet om me te overtuigen dus!
Het is gewoon zo ontzettend duur… Voor een kleine basisset ben je al een paar tientjes kwijt, en ik vind het dan gewoon erg zonde als het niet gebruikt wordt!

Groetjes Manderijn.

Hier hebben we smartmax voor de verjaardag van de jongste kado gekregen van mijn ouders. (hadden t niet gevraagd, hadden ze zelf bedacht).
De jongste vindt t leuk, ze heeft door dat ze staafjes en balletjes aan elkaar kan doen. Maar mijn oudste vindt t frustrerend… sommige staafjes passen niet op elkaar (2 zuid of 2 noordpolen). dan wordt ze boos. En ook bouwen ermee kan ze nog niet.

Persoonlijk zouden mijn man en ik het ook niet kopen. We hebben een startset gehad en houden t daarbij… En met zo’n startset kun je nog niet heel veel bouwen…
Zou liever iets van duplo ofzo erbij kopen!

Mocht je twijfelen kun je kijken of je via marktplaats er goedkoop aan kan komen???

(en ja ik had je reactie gezien dat t voor jou al afgedaan was… dus sorry als dit een overbodige toevoeging is!)

Ik heb nog op marktplaats gezocht, maar niks te vinden… Misschien is het nog te nieuw?
Ik zal eens in de gaten houden of het bij mijn vriendin veel gebruikt gaat worden, dan kan ik het altijd nog aanschaffen

Groetjes Manderijn.

Weet dat ze heb bij mijn vriendin hebben en dat ze er daar heel veel plezier van hebben …

Maar dat is juist altijd zo moeilijk vind ik zelf … dat je niet weet hoe het gaat uitpakken. Heb nu aan Jurian gevraagd (word 4 jaar) wat hij zou willen voor ze verjaardag en die kiest (in zoverre ze dat kunnen) voor hijskraan/tractors etc van bruder (is duur kwaliteit spul) … Levi is daar weer net te klein voor maar denk voor Jurian wel weer leuk!

hier ook strat set aanwezig… tja soms is het leuk soms niet… ik dacht ook dat het leuker zou zijn maar valt in de praktijk best tegen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”