Hoi allemaal,
Ik ben vandaag zo boos geworden in de supermarkt van de c1000. Het was al de tweede keer dat ze babyvoeding die over de datum was verkochten. De eerste keer kwam ik thuis met twee potjes die overtijd waren. Ik weer terug naar de winkel en had twee potjes gekregen die niet over de datum waren en gezegd dat ik het heel onverantwoordelijk vond en dat zoiets echt niet kan. Stel dat je kindje ziek wordt een voedselvergiftiging of zo! De bedrijfsleider zei tegen mij dat het nooit meer zou gebeuren. Sindsdien let ik altijd op de datum. Vandaag weer hetzelfde. Ik weer naar een medewerkster in de winkel en hetzelfde weer gezegt dat dit echt niet kan! Gelukkig kwam ik al in de winkel erachter dat sommige potjes overtijd waren. Dit moet toch echt niet kunnen he? Ik zou bijna een brief willen schrijven voor een klacht maar waar moet ik deze brief dan aan richten? De bedrijfsleider? Keuringsdienst van waren?Ik hoop echt dat andere moeders in die winkel op de potjes ook letten op de datum Ik moet mijn dochter weer potjes geven omdat ik tijdelijk geen keuken heb(die komt pas 27 augustus)en wij eten zelf al een paar weken kant en klaar maaltijden(bah). De potjes van nesle en en de olvarit a la carte waren overtijd.groetjes chantal
Chantal