Slordige onverantwoordelijke winkel!

Hoi allemaal,
Ik ben vandaag zo boos geworden in de supermarkt van de c1000. Het was al de tweede keer dat ze babyvoeding die over de datum was verkochten. De eerste keer kwam ik thuis met twee potjes die overtijd waren. Ik weer terug naar de winkel en had twee potjes gekregen die niet over de datum waren en gezegd dat ik het heel onverantwoordelijk vond en dat zoiets echt niet kan. Stel dat je kindje ziek wordt een voedselvergiftiging of zo! De bedrijfsleider zei tegen mij dat het nooit meer zou gebeuren. Sindsdien let ik altijd op de datum. Vandaag weer hetzelfde. Ik weer naar een medewerkster in de winkel en hetzelfde weer gezegt dat dit echt niet kan! Gelukkig kwam ik al in de winkel erachter dat sommige potjes overtijd waren. Dit moet toch echt niet kunnen he? Ik zou bijna een brief willen schrijven voor een klacht maar waar moet ik deze brief dan aan richten? De bedrijfsleider? Keuringsdienst van waren?Ik hoop echt dat andere moeders in die winkel op de potjes ook letten op de datum Ik moet mijn dochter weer potjes geven omdat ik tijdelijk geen keuken heb(die komt pas 27 augustus)en wij eten zelf al een paar weken kant en klaar maaltijden(bah). De potjes van nesle en en de olvarit a la carte waren overtijd.groetjes chantal

Chantal

Ik denk dat je op de site van de c1000 wel een e mail kunt versturen hierover. Ook ik vind dit zeker niet verantwoord en op zijn allerminst een e mailtje waard ! Ben benieuwd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Die potjes zijn kei-lang goed, dus ik vind het sowieso al knap dat het ze lukt om ze over de datum te laten gaan. Of er klopt iets niet met die vakkenvullers of jullie C1000 heeft een poos geleden een keer veel te groot ingekocht.

Ik zou ook doen wat Asje zegt: mail naar het hoofdkantoor.

Als je de bedrijfsleider schrijft en als hij nou juist de slordige persoon is, wordt het nooit opgelost. Meteen hogerop zoeken: hoofdkantoor!

Groetekes, Sje

Zo dat lucht op. Ik heb net een klacht ingediend volgens de site zullen ze binnen 5 werkdagen terug reageren. Ben benieuwd of het gaat werken en of ik reactie krijg. Ik hoop het voor ze want ik rust niet voordat deze winkel zijn luiheid opgelost heeft. Ik hoop dat andere moeders op de houdbaarheiddatum in deze winkel letten en hoop dat er geen kindjes hierdoor ziek gaan worden.groetjes chantal

Chantal

Goed bezig wijffie! Hou ons op de hoogte hoe het afloopt he?!

Groetekes, Sje

jezus zeg! echt slordig van c1000!
Dit moet echt niet kunnen. Ik ga hier altijd naar jumbo en kijk altijd naar houdbaarheid heb ook nog nooit niks gevonden wat over de datum is.
Als je hier iets vindt wat over de datum is krijg je je boodschappen voor niks!
Eigenlijk met zoiets wel een goede regel!
Dan letten hun en wij wel op!

En dat op babyvoeding!
Hoop dat je snel reactie krijgt! Ben er wel benieuwd naar!

groetjes gytha

pffffff dat is echt heel slordig zeg. Ben benieuwd naar de reactie.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi allemaal,
Gister heeft de c1000 mij opgebeld om weer excuus te maken. Hij verteld dat toen hij mijn mail las zijn haren recht overeind gingen staan omdat ik dit de eerste keer had aangegeven en dat er niks aan was gedaan. Ik had ze een slordige onverantwoordelijke winkel genoemd en diegene die de winkel runt (hij dus)beter zijn personeel moest controleren. Hij zei dat deze winkel weinig babyvoeding verkocht(in die buurt liggen veel bejaardenappartementen) en dat daardoor het kwam dat er potjes overdatum in het schap stonden.Ik weer herhaald dat dat niet kan en mag gebeuren. Hij zei dat mijn klacht terecht was. Ik zei weer dat ik boos en teleurgesteld was in ze. Om mij tegemoet te komen om mij niet als klant te verliezen stelde hij voor dat ik morgen 12 potjes babyvoeding gratis mag komen halen.
groetjes chantal

Chantal

hahaha zo raakt hij dan wel zijn babyvoeding kwijt he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Check wel even of die potjes niet over de datum zijn he?! Haha!

Nee, zonder gekheid, fijn dat je zo snel gebeld bent en dat ze stevig geschrokken zijn van je mail! En het feit dat ze bijna geen babyvoeding verkopen omdat de winkel in een vergrijsde wijk ligt is geen excuus vind ik. Dan kopen ze maar minder groot in. Of ze proberen maar samen in te kopen met een andere C1000 die met hetzelfde probleem zit.

Ze zijn gewoon verplicht om te zorgen dat ze deugdelijke produkten verkopen.

Hopen dat het probleem nu opgelost is. Eigenlijk zou je als je straks die 12 potjes op gaat halen moeten “eisen” dat ze een mededeling op de winkeldeur hangen dat geconstateerd is dat er babyvoeding in de schappen heeft gestaan die over de datum is en of mensen dat thuis willen checken. Dat ze de betreffende potjes om kunnen komen ruilen. Zoiets. Jij let toevallig op die datums maar er zijn zat mensen die zonder te checken de boel uit het schap pakken en je moet er niet aan denken dat er kindjes onnodig ziek worden.

Groetekes, Sje

Ja Sje dat is een goeie! Ben benieuwd of hij dat gaat doen als ik hem dat zeg. Ik denk dat ik gister het gesprek van de dag geweest ben daar. Denken ze dalijk als ik die winkel in loop daar heb je die zeik klant weer. Maar ja ik ben wel voor mijn en andere kinderen opgekomen en dat houd ik in mijn achterhoofd. Ja asje dat is waar maar ik ga zeker de datum controlereren voordat ik ze mee naar huis neem!Groetjes chantal

Chantal

Nee hoor, je bent helemaal geen zeikklant. Je hebt groot gelijk dat je geklaagd hebt. Gek genoeg zullen ze juist blij zijn dat je aan de bel getrokken hebt. Alles wat ze kunnen verbeteren aan de winkel en de service is mooi meegenomen. Dus je hebt die potjes nog hartstikke verdiend ook!

Groetekes, Sje

wouwwww hopelijk wordt er nu wat aan gedaan!
Eigenlijk maar goed dat hij geschrokken is van je mail!
Oja en die potjes heb je echt wel verdiend!
Maar kijk wel ff naar de datum he
hahahahahahahahahahaha

goed bezig chantal

groetjes gytha

hoihoi,

c-1000 heeft dit wel vaker, mijn man zou laatst wat opvolgmelk halen en ook die was over de datum.
Heeft ie nagevraagd hoe het zit, al dat spul wordt pas bijgevuld als het op is.
Dus als niemand het koopt blijft het ,maar staan en staan en gaat het over de datum.
Maar wel erg slordig.

Liefs maaike

Ja echt heel slordig, dat dit kan gebeuren. En dan dat excuus wat hij opgeeft over die ouderen in de buurt, hij moet zich schamen. Dat hij het probeert goed te maken, is wel weer leuk maar inderdaad altijd op blijven letten.

Uiteindelijk ben je als papa en mama de eindverantwoordelijke wat je aan je kindje geeft. Toen wij die potjes nog gebruikte ( en heel soms nog ) dat druk ik het dekseltje ook altijd even in om te horen of hij klikt. Want dan is de inhoudt ook niet te vertrouwen.

Mijn vriend heeft dit altijd onzin gevonden dat ik het nacheck, die vertrouwt volledig op een winkel. Dit verhaal bevestigt maar weer eens dat je niet altijd blindelings vertrouwen kan en echt zelf moet blijven opletten.

Groetjes van Miranda

Hoi,

Ook al is het geen kinderrijke buurt ik vind dat ze op zijn minst alles een keer in de week moeten controleren van de spullen die langer houdbaar zijn. Zeker van de produkten die niet hard lopen. Ook een ander inkoopbeleid zou op zijn plaats zijn. Je kan beter iets laten bestellen dan dat het over datum in het schap staat. en ik weet dat je bij de c1000 als ze een produkt niet in die ene winkel voeren maar wel in andere grotere je dan van te voren een betelling kan opgeven en dan kunnen ze di zonder kosten uit een grotere winkel in de buurt laten komen. Soms zit daar wel een minimale afname aan maar zes potje zijn zo op.

Ik vind niet dat ze zich daar achter kunnen verschuilen hoor.

groetjes

lon106

Ja ik heb in iedergeval gedaan wat ik moest doen. Alle jonge vakkenvullers mij boos aankijken…Maar kan mij niks schelen. Ik was gister in de winkel hadden ze de schappen leeggemaakt en was iemand de schappen opnieuw in aan het ruimen. Zijn er gelukkig nog steeds mee bezig met hun probleem. De hoofd casiere heeft mij de potjes gegeven zij zei: Tja vakantietijd he? Die vakantiewerkers ook! Ik zei jaja heb de potjes gepakt en gegaan.
groetjes chantal

Chantal

Zwak zeg die smoezen die verzonnen worden.

Groetekes, Sje

Ja iedereen alles op elkaar afschuiven.

Chantal

inderdaad wat een afschuifsysteem.
hopelijk komt het nu niet meer voor.

groetjes gytha