Slordig drinken

Hallo allemaal

onze dochter is inmiddels 4 maanden en drinkt 5 flesjes op een dag. Ze is eigenlijk nog maar 2 maanden, omdat ze te vroeg is geboren. Nu valt het me op dat ze al een tijdje wat slordiger drinkt. Dat wil zeggen hard zuigen zodat ze “smakt” en waardoor het lijkt alsof ze de speen niet goed pakt. En net over de helft van de fles begint ze erg te knoeien, dan loopt het zo langs haar kin. Herkent iemand dit? Ik gebruik de Difrax fles met de 1-2-3 speen (op stand 1), omdat de Omneo voeding wat dikker is.

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers

Tandjes bezig?

Sprongetje? (Week 7,5-9,5)

Groetekes, Sje

Nee, nog geen tandjes (voor zover ik nu kan zien tenminste). Sprong zou inderdaad kunnen, ik moet het maar even in de gaten houden.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik had ook zo’n knoeier, het liep er vaak langs. Ik ben toen een andere fles gaan gebruiken, van Dr. Brown en daar heeft hij het absoluut niet mee. Die hebben ze bij de Etos.
Misschien een poging waard!

Groetjes

Ook al merk je letterlijk nog niks van tandjes, het kan wel zijn dat ze ermee bezig is. Die dingen groeien in scheuten en die kunnen het tandvlees wel al pijnlijk maken terwijl je daar niks van ziet.

Groetekes, Sje

ik ga met Linda mee! de dr Browns fles deed hier ook wonderen!

Lfs

@Sje: dat klopt inderdaad. Bij onze zoon zaten er ook “ineens” onder twee tandjes. Ook daarvoor niets gemerkt. Ik hoop dat er nog geen tandjes aankomen, ze is net rustig geworden door het inbakeren en nu haar eigen ritme een beetje aan het ontwikkelen.
Nou ja, kan er ook niet zoveel aan doen.

De Dr. Brownfles ga ik zeker even bekijken!

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,
Amy precies het zelfde met drinken…zo gaotisch…
ik zit met een andere topic ook over tandjes te dubben…
liefs Annelies