Slokje goede morgen haarlotion!

Ik ging vanavond Thoby omkleden om naar bed te gaan.
Terwijl hij op zijn verschoonkussen ligt probeert hij dan vanalles te pakken…zijn tandenborstel…babypoeder…potje vaseline.

Maar vanavond had hij de fles ‘goede morgen haar lotion van Zwitsal’ te pakken.

Ja ik weet het…domdomdomdom van mij! Ik had het meteen af moeten pakken.
Maar je kent het wel…even gauw door…zal wel loslopen.
Maar nee…voor ik het in de gaten had hoorde ik hem zichzelf ‘verslikken’!
Hij kan natuurlijk precies met zijn twee onder tandjes onder het randje van dat flesje en had het lipje opengetrokken!
Ik weet zeker dat hij het binnen heeft gekregen want ik zag zelfs dat hij het aan het ‘proeven’ was. (hij vond het blijkbaar niet heel erg vies ook nog!)

Ik heb GEEN idee wat ik nu moet doen…

Echt veel kan het niet geweest zijn maar ja…kan het kwaad?

Oh wat ben ik toch ook een muts he?!

Wat denken jullie?

Groetjes Margot

Heb het met Danique ook al eens gehad, dat ze lotion had opgedronken… Maar zij heeft er verder niks aan over gehouden. Heb haar toen wel gelijk wat laten drinken, zo van, dan zuivert het het wat…

[ija dat heb ik ook een keer gehad of nou ja mijn zoontje dan. Nam plots een slok van dat spul. Ik wist ook even niet wat ik moest doen maar hij is er niet ziek van geworden…dus.
Sylvia][/i]

de trotse mama van 1 zoon

Lekker is anders denk ik! :S
Maar ik vertrouw er wel een klein beetje op dat babyproducten niet super veel kwaad kunnen, mits er hele flessen opgedronken worden natuurlijk!
Dus ik zou me er niet te druk over maken, wel even in de gaten houden natuurlijk! En of even morgen vroeg de dokter bellen & advies vragen.

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Oh gelukkig!..goed nieuws zo voor het slapen gaan!

Hoef ik er niet 10 keer uit om te kijken of alles goed is!

Thx meiden!

haha, ik zou ook een beetje panisch zijn hoor als het zou gebeuren!
maar kdenk dat je gwn met een gerust hart je bed op kan zoeken haha

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Haha! Erg he?

Ik ga nog 1 keertje kijken en dan echt naar bed!

Groetjesss

Lekker dronken wel zeker van de alcohol
nee grapje natuurlijk, kan me voorstellen dat je ongerust bent geweest.

Morgan heeft laatst na het zwemmen een slok bodylotion genomen. Smeerde lekker door, verder heeft ze nergens last van gehad, ja een vieze smaak in der mond dus ze kijkt nu wel 2 keer uit als ze een fles in der handen heeft.

Groetjes,

Michèle

bij veel dingen moet je melk drinken als ze wat hebben ingenomen maar bij sommige dingen mogen ze dat juist NIET hebben omdat het dan alleen maar erger wordt.
dan moet je juist of water of helemaal niks drinken.
ik denk niet dat dit spul heel schadelijk is want badwater krijgen ze ook regelmatig binnen en daar zit ook baby zeep in.
maar ja als je je zorgen maakt over dit soort dingenmoet je gewoon de dokter bellen.
rico heeft ooit op een afstandsbediening gebeten, en bleek dat de batterijen lek waren.
rico moest meteen veel melk drinken.
Rijco had meteen de dokter gebeld toen.
we wisten niet zeker of hij het binnen had gekregen maar de poeder zat wel op de plek waar hij aan zat zeg maar.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja dat zo’n lekkende bat. is wel eng ja!
Hier is alles rustig gebleven vannacht. Meneer heeft heerlijk geslapen en had ook flinke honger toen hij wakker werd.

Niks aan het handje dus

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Volgende keer mag je voor dit soort dingen wel de (dienstdoende) huisarts
bellen.
Zoals hierboven als staat: het is afhankelijk van het gedronken goedje
wat je er mee moet doen.
Bij babylotion valt het wel mee, maar bij wat ergers moet je niet
willen wachten op reacties op een forum…
(eerste reactie na een half uur, waarin best veel had kunnen gebeuren…)

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 15 Dec 2009 22:21:18