Slijmerige snot ontlasting door bambix/verkoudheid

Alle luiers poep op eendag is niet erg ze kunnen er makkelijk 6 of 7 op een dag hebben. Want ik neem aan dat je bedoeld als je hem normaal verschoont?

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja goed dat KAN maar als een kind normaal maar 1, 2 en hooguit 3x poept is 6 a 7 luiers weer niet normaal.
rico poept normaal hooguit 3 x en heeft er nu al een aantal dagen 15 of meer.
afspraak is gemaakt trouwens om tien over half 12 er zijn.
als je hem oppakt en tegen je aanhoudt voel je gewoon de trillingen in zn rug en borst van het ademen zo schor is ie.
vanochtend had hij zelfs een lopende bloedneus!
ook weer 4 luiers tot nu toe vanaf 7 uur.
nouja ik laat wel weten hoe het afgelopen is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

kan ook tandjes zijn heh inge

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

ow lees nu jou bericht pas aaaaaaahhh wat sneu joh zit je ook niet echt mee heh wel ff laten weten hoe of wat

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Hou ons op de hoogte Inge! Een bloedneus? Jeetje.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij banaan zit het in de rijpheid. Als de banaan net van het groen af is stopt ie en anders laxeerd ie. Appel stopt en peer weer niet. Sinasappel werkt ook op de darmen. Maar ik gaf Morgan ook een schep nutrix extra toen ze aan de spuit was, maar hielp niks toen. Oh ja bruine bonen (zo ie zo zetmeel) werkt stoppend.

Groetjes,

Michèle

ow vandaar die keutels nick is dol op bruine bonen

groetjes wendy

fikse verkoudheid en tandjes.
is niet uitgedroogd ofzo.
3x pcm per dag half uur voor het eten omdat hij dus amper wilde eten.
dokter zei ook dat in dit geval stoppende dingen geven echt niet werkt.
als je darmpjes NORMAAL werken dan stoppen en laxeren dingen.
als ze zoals nu bij rico even niet normaal werken komt het er toch wel uit ongeacht of het stopt of niet.
mn arme schatje toch
zn bloedneus komt omdat zn slijmvliesjes kapot zijn in de ene neus maar dat herstelt wel zegt hij.
ik mocht er niks aandoen maar hij heeft het schoongemaakt. en er kwam echt veel bloed uit germm…
hij zei als ik het niet vertrouwde dat ik gewoon morgen weer terug moest komen.
ook ivm zn koorts in combinatie dat hij nu echt braakt ipv gewoon spugen, en die luiers moet ik hem s’ochtends 1x tempen, s’middags 1x en s’avonds 2x. na zn avond hap en na de laatste voeding met het verschonen.
nu ligt hij in bed. dus het is afwachten

sterkte meis klinkt weer lekker allemaal had ik wel gelijk met tandjes :smiley:

groetjes wendy

Geen oorontstekingen omdat ie zo braakt???

Wel triest hoor, hopelijk blijft het bij morgan bij alleen wat verkoudheid en zijn haar tanden snel door.

Groetjes,

Michèle

nee geen oor of keel ontsteking gelukkig niet zeg…maarja wat niet is kan nog komen:S dat zei de dokter ook al.
en wendy met die tandjes daar zit ie al 3 maanden mee he dusja.
oh en nog iets over die neusverkoudheid die hij al heeft vanaf zn geboorte kon zijn dat hij te grote neus poliepen ofzoiets had.
maar als dat in de zomer nog zo is gaan ze daar naar kijken

Erg he die tanden die maar niet komen… Hier nog zo’n schappje.

Groetjes,

Michèle

ja lijkt me zo schattig als dan iemand zijn vinger in zijn mond laat doen en dan hap met tandje hihih

groetjes wendy

ik weet het michele we zitten wel op 1 lijn met onze kleintjes he.
enne ben jij op het werkt? want jou msn staat aan en ik typte nog wat tege jou, dus dacht dat je een vrije dag had

Kan je vetellen dat die tandjes vlijmscherp zijn. Dylano heeft me al gebeten hahahah. Zielige Rico hoop dat ie snel beter is.

Groetjes Michelle

Ha ha ha ja ik zit op de zaak Inge, maar mijn vriendin past op Morgan. Dus ik denk dat zij achter mijn pc zat toen Morgan sliep. Mervin zet hem altijd off line maar denk dat zij daar niet aan gedacht heeft

Groetjes,

Michèle

ooh op die manier, is morgan nog niet fit?
normaal gaat ze toch naar het kinderdagverblijf?

en ik ben benieuwd michelle hoe het gaat met zn tandjes, hopelijk komen ze snel en het liefst allemaal tegelijkertijd liever 1x goed ziek dan elke keer dat geleuter maarja het is afwachten.
ben allang blij dat het nog geen kiezen zijn want dat schijnt ook een hoop gelazer te geven germe schaapjes

Nee normaal is het pappadag maar die moest werken omdat die muts van een bedrijfleidster op vakantie is. Lang verhaal zeg maar. Dus ik zat omhoog en me vriendin zit thuis op het moment dus die wilde wel een ochtend voor haar zorgen. morgen gaat ze naar de creche ze zijn toch allemaal verkouden daar

Groetjes,

Michèle

ben bang dat die tanden niet allemaal tegelijk komen . Dat zouden er en stuk of 16 tegelijk zijn armmm kind

Groetjes Michelle

Nou Inge, je hebt het er voorlopig dus nog maar even druk mee. Kom je wel aan je rust toe? Even bezorgd hè, je moet ook goed voor jezelf zorgen natuurlijk.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker