poeh… dat was gewoon eng vanavond…
komen we terug van een avondwandelingetje en leg ik de jongste even hier weg ( ze was wakker maar moest nog even wachten voor t tijd was voor haar flesje melk) en ineens horen we haar pruttelen. en snakken naar adem. Haar opgepakt en t bleef. Lijkt of ze slijm in d’r keeltje heeft… Bij later weer wegleggen lag er hele natte plek naast haar hoofje, zeker 10 cm doorsnede.
net of ze slijm heeft wat ze niet wegkrijgt, maar ook niet uit kan spugen. Vanmorgen had ze dat ook toen ik haar toevallig wilde verschonen en badderen. ik had de neiging naar mijn man te rennen (die beneden was) ‘dit gaat niet goed’. Ze heeft het eerder gehad… maar nu zagen we dat het ‘doorzichtig’ was. Dus geen reflux van melk.
Echt gewoon eng, je ziet je dochtertje gewoon bijna stikken…
Nightcare gebeld. maar die zeggen gewoon huisarts bellen morgen. vannacht in de gaten houden en matrasje met kussen iets hoger leggen. hebben we gedaan met een handdoek.
Nou ja morgen huisarts…
t is wel een zorgenkindje… afgeplat hoofdje… tijdens zwangerschap al groeiecho’s en 2 keer in de week ctg…
Ik hoop maar dat huisarts si doet… Hij is zo’n type: bezorgde mama, valt wel mee, doet ik niks aan! Grrrrr voel me bij hem niet serieus…
pff wordt vervolgd