Hoi allemaal,
Een poosje geleden dat ik op dit forum was… Het ging heel goed met ons kereltje en dan kijk ik automatisch minder…
Maar nu het volgende:
Onze Justin is altijd een vroege vogel geweest. Zo rond 6 uur was hij altijd wel uitgeslapen en klaar voor zn papje. Een paar nachten heeft hij zelfs tot 6.30 of 7.00 geslapen. Wat waren wij blij!!! Maar de laatste tijd is dit weer een stuk minder. Eigenlijk elke ochtend wordt hij wakker rond 4.30/5.00 uur. Veel te vroeg voor een papje en we willen hem dan ook graag laten liggen, maar wat begint met mopperen gaat langzaam over in een keiharde huilbui… Vanochtend ook weer. van half 5 tot kwart over 5 hebben we hem laten liggen, maar het werd echt niet inder, erger eerder. Dus mijn man een klein flesje melk gemaakt, terwijl Justin heel erg verdrietig en met dikke tranen bij mij zat te wachten. Na zn flesje is er niks meer aan de hand. Dan is ie vrolijk en gaat ie ook weer bijna direct lekker slapen in zn eigen bedje. Maar onze wekker gaat weer om half 7, want dan moet mn man eruit om naar zn werk te gaan… Ik heb ook al thee en water geprobeerd, maar dan slaapt ie daarna niet zo lang. Want de tweede keer dat ie wakker wordt is vaak zo rond 8 uur. En dat zou een mooie tijd voor een eerste keer zijn (maar met half 7 zijn we ook al tevreden!).
Heeft iemand tips of hier ervaring mee? Justin is 23 nov 1 jaar geworden en slaapt in principe 's ochtends nog een keertje, wanneer hij om 6 of 7 uur wakker is. En 's middags vaak van 1 tot half 4 (ongeveer).
Groetjes Nicole
[/url]