Hallo,
Mijn dochter is bijna 8 maand. Een hele volijke meid, daar ligt het niet aan. Maar het slapen is echt bar slecht. Ze is meestal rond 7 uur wakker. 8 uur krijgt ze de fles, om goed 9 uur stop ik haar weer in bedje. De ene keer slaapt ze wel de andere keer ligt ze alleen maar te feestvieren in bed. Om 12 uur na het brood en de fles gaat ze weer op bed. Als ik geluk heb slaapt ze 2 uur met uitzondering tot 3. Soms is ze na 3 kwartier alweer wakker. Eerst deed ik haar ook nog om half 5 even op bed. Maar ook dat slaapje wil ze niet meer doen.
En dan s’nachts. Doordat ze overdag niet wil slapen is ze s’avonds tussen 7 en half 8 moe, eindelijk!! Dus dan nog een flesje en op bed. Ze valt altijd direct en goed is slaap. Maar meestal is ze tussen 11 en 2 voor de eerste keer wakker. En dan is ze bijna om het uur wakker. Als ik er heen ga voor de speen slaapt ze meestal wel weer, maar afgelopen nacht heeft ze van 4 tot 5 in bed liggen “praten” spelen enz. Doordat wij tijdelijk kleiner wonen is haar kamertje direct naast ons. Er zit wel een houten wandje tussen maar daar houd het ook mee op. Ik kan haar op haar speen horen sabbelen.
Ik weet niet wie er meer slaap nodig heeft, volgens mij ben ik de persoon. Mijn wallen hangen me op mijn kin inmiddels.
Vanmorgen ook alweer vroeg wakker, het is nu bijna 10 uur en ze heeft nog niet weer geslapen.
Zijn er meer ouders die dit herkennen?? En wat doen jullie??
[img]http://lb1f.lilypie.com/6XFap2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />