Vannacht ben ik eerst rond een uur of half 2 in bad gaan zitten met een warme sproeier op mijn rug, kon niet slapen door de hoofdpijn en pijn in mijn nek en schouders.
Later werd ik wakker gehuild door Silvana, paniek paniek. Dacht dat ze slecht gedroomt had maar al snel rook ik iets zurigs.
Jawel, mijn arme schat had overgegeven. Ze vond het vreselijk!! Ze was vies (en Silvana kan er niet tegen als ze vies is) dus ik heb haar maar snel even schoongemaakt en gerustgesteld dat het allemaal niet erg is en daarna haar bed verschoont. Beetje water gegeven en weer in bed gelegd.
Een klein uur later werd ik weer wakker door haar gehuil. Ik rook dat ze gepoept had dus heb haar verschoont. Ze had flinke diarree, knalrode billetjes en het deed haar enorm pijn.
Ik zag dat ze zich belabberd voelde maar had geen koorts. Voor de zekerheid wel een zetpil gegeven.
Vanmorgen mee naar onderen, kort nadat ze onder was moest ze weer overgeven…weer was ze aan het huilen. De arme schat wist niet wat ze moest. Dus weer maar gezegt dat het niet erg is, dat ze er niks aan kan doen en dat mamma het wel opruimt.
Boterhammetje wilde ze niet, alleen drinken.
5 min later weer overgeven. Ik heb de huisarts opgebeld omdat ik me toch wel zorgen maakte ivm uitdrogen, al helemaal nu ze niks binnen hield, flinke diarree heeft en het zo warm is.
Ik moest haar in de gaten houden, zorgen dat ze voldoende drinkt en als ze koorts kreeg of erg hangerig werd moest ik maar weer bellen.
Niet veel later liep ze met haar benen uit elkaar en was huilerig, weer flinke diarree.
Nou met een hoop gehuil van de pijn haar verschoont en ondertussen de logopediste opgebeld dat ik vandaag echt niet kon komen.
Ik wilde daarna opnieuw haar temperatuur meten, maar ze was het er niet mee eens, huilen van protest. Ik zeg nog tegen haar dat ze rustig moet doen en dat mamma alleen maar haar oortjes wilt zien, dan weet ze wat haar te wachten staat en dat vind ze best wel leuk normaal. Maar nee hoor. Dus ik zet haar op de bank en jawel; weer overgeven.
Ik heb haar op schoot gepakt en ze ligt nu al bijna 3 uurtjes in bed te slapen (jacqueline ook hoor)
ppsst ze worden nu wakker, dus ga ze gelijk maar naar onderen halen voordat ik weer een bed kan gaan verschonen