Slechte dag

Ik heb vandaag echt een baaldag. Had gisteren op de computer gekeken naar mijn bmi en dit is veel te hoog dus ik moet echt gaan afvallen.
Al mijn kleren zijn zo degelijk als wat, wil graag een hippe moeder zijn. Maar ik wil nu geen nieuwe kleren kopen omdat ik wil afvallen en dan word als het goed is alles te groot.
Mijn huis is weer eens een puinhoop waar ik me maar moeilijk op kan storten, aan de pc zitten helpt natuurlijk ook niet.
Stond vanmorgen bij de winkel om boodschappen te gaan doen blijkt dat mijn man mijn pinpas heeft dus kon ik weer naar huis.
Ik kan echt wel janken nu, zie het even allemaal niet meer zittten.

Diana.

Ja dat is ook balen zo een baaldag. Iedereen heeft dat wel eens. Ik ben ook aan het wachten op de kabouters die het huishouden komen doen. Maar ja die komen maar niet… Kom op meid! Morgen weer een nieuwe dag komt wel goed!!!En dat huishouden loopt niet weg kan morgen ook gedaan worden. Ja, die pinpas niet bij je is inderdaad ook shit ik denk dat iedereen dat wel herkent. Kom op meid ga lekker een frisse neus halen!!!En dat met dat afvallen komt ook wel goed. Uiteindelijk komt alles goed kwestie van tijd en toch proberen positief te blijven.
Groetjes chantal

Chantal

kop op meid!!!
Ik had vorige week zo’n dag. Van alles vergeten en zag het die dag niet meer zitten liet ook nog van alles vallen! Werd niet goed van mezelf.
Ben toen smiddag’s een eind gaan wandelen en savond’s lag ik om 21.00 uur al in bed om van die dag af te zijn BAH Smorge’s was het weer over.
Ach we hebben allemaal wel zo’n dag en van die pinpas dat was waarschijnlijk de druppel die bij jou de emmer deed overlopen.
Dat afvallen komt vanzelf joh!
Ga lekker genieten van je kindjes en denk maar zo morgen weer een dag!!

Kop op meis!

groetjes Gytha

Ik heb de indruk dat ik me wat loom voel door het weer ook, erg benauwend ook. Ook hier komt er weinig van het huishouden terecht op het moment.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Van het weekend ook zo’n dag gehad.
Helemaal in een dip zat ik. Zelfmedelijden hahaha.

Oh wat ben ik moe, en wat is het zwaar, en wat is mijn huis een rotzooi enzo.
Waarom vind ik de kids zo vervelend terwijl een ander dat helemaal niet vindt enz enz enz. Heb ff lekker gehuild en mijn hart gelucht tegen mijn man (die dacht ook wat is dit nu weer hahaha) en de volgende dag scheen het zonnetje weer hoor.

Vanochtend zei mijn dochter nog; Wat heb ik toch een leuk leven (we gaan het lekker een weekje op vakantie) dus zo slecht doe ik het niet.

Dus gooi het er ff lekker uit of ga wat leuks doen. Knap je ook altijd van op.
En die lijn tsja join the club. Moet er ook niet aan denken hoor straks in mijn badpak. (bikini is helemaal niet meer van toepassing hoor)

Bianca

Je bent dus niet de enige met een baaldag.
zal mede ook wel door het weer komen dan weer warm dan weer koud regen dan zon lange broek korte broek.

en ja de lijn hier nog zo’n 1 die er wel wat kilo;s af wil hebben.
maar een bikini o jahoor trek ik zo aan achter in de tuin met alle deuren op slot hahahah…en badpak buiten de deur is nog een enorme drempel.
probeer me zelf een beetje aantepraten als het iemand niet aanstaat hoe ik erbij loopt dan kijkt hij maar lekker een andere kant op er zijn dagen dat dit me lukt maar sommige dagen duik ik liever op de bank met een joggingbroek aan en de laptop op mijn schoot zoals van daag…morgen weer een dag.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Tot overmaat van ramp heb ik gisteren alle ramen van de auto open laten staan en heeft het vannacht lekker geregend, met als gevolg dat nu alle zittingen nat zijn.
Het was gisteren echt niks.
Vandaag gaat het al wel weer iets beter maar nog niet echt zoals het moet.
Gisteren met lijnen meteen de fout ingegaan we zijn gaan bbq en dan eet ik altijd teveel, is zo stom dat ik mijzelf niet in kan houden.
Maar zoals ik het op internet lees met die bmi dan loopt mijn gezondheid echt in gevaar dus ik moet echt lijnen. Vandaag daar maar weer verder mee beginnen.
Bednakt voor jullie steun meiden dat doet een mens echt goed.

Diana.

Hey Diana.

Even een tips misschien dat je er wat aan hebt.
Ga niet teveel uit van BMI meter op internet.
vraag je huisarts eens om advies.

zo zou ik zo zwaarlijfig zijn dat het levensbedreigent is volgens internet.
maar zit hier nu toch lekker op de bank gezond als een vis in het water te zijn.
inderdaad mijn bmi is veeeeeeeeeeeellll te hoog maar het verschilt per mens lengte gewicht en lichaamsbouw, manier van eten enz enz enz

en de auto, mag eigenlijk niet lachen maar doe het toch.
Maar droog wel weer joh.
hoop dat het vandaag allemaal wat beter gaat

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gewijzigd door - MJ op 04 Jun 2008 14:27:32

Hoi Marianne,

Nou jij zegt dat droogt wel weer, dat zal best wel maar het duurt ook wel erg lang. Ik heb de hale dag de ramen open gehad en het is nu kwart voor 8 en de stoelen zijn nog niet droog. Dus dat zal wel een paar dagen gaan duren vrees ik.
En het is niet aardig om andere uit te lachen als ze in een dip zitten

hoi,

ik moest ook eerst lachen maar kunje geen grote handdoeken er inleggen iets wat vocht opneemt

Nou jullie zo lachen kan ik er ook wel mee lachen, maar handdoeken werkt niet meer. De bovenkant is droog maar als je erop gaat zitten krijg je toch nog een natte kont.

diana.

kunje dat dan niet doen als je erop zit handoek erop

Ja dat kan maar de auto staat bijna de hele dag stil, ik probeer zoveel mogelijk te lopen of te fietsen.
Maarja op het einde van de week zal het wel weer droog zijn.
HaHa.

Diana.

haha het word in ieder geval weer goed weer van de week kan ie mooi drogen

Ik heb jaren geleden al besloten om me niet druk te maken over mijn gewicht.
Ik hou me vast aan mijn gevoel. Zolang ik het idee heb dat mijn conditie nog goed is (lees: zonder hijgen de trap op en af kan rennen), maak ik me niet druk.
Daar heb ik de regering voor…

Ik ben 26, 1m70 klein en ik weeg met baby 89 kilo…
Op mijn 16e woog ik zonder baby 110. Dat was echt te veel. Had toen ook last van mijn knieen.
Bij de weg, je hebt lijnen en afvallen. Lijnen moet je niet doen, kom je alleen maar van aan.
Ennuh, als je wilt afvallen, stel dan een streefgewicht op en neem het ruim. Dus geen 10 kilo in 4 weken. Maar 10 kilo in 6 maanden. Je lichaam kan dat beter hebben en de kans is groter dat dat gewicht er af blijft.

Overigens op internet vindt je ook veel lekkere (en gezonde) bbq-ideeen…

He paula,

Goh dan ben jij al veel afgevallen zeggen als je eerst 110 was.
Ik ben door de zwangerschap van Naomi 9 kilo afgevallen en wat ik nu met Justin was aangekomen is er ook alweer af. Maar ik heb nu zo’n enorme vetbuik die zwabbert en dat vind ikzelf gewoon smerig.
Maar ik ben begonnen met minder te eten dan anders en meer te bewegen, dus Naomi lopend naar school brengen ipv met de fiets.
En dan zal het langzaamaan wel de goede kant opgaan. En ik hoef idd niet 5 kilo per week af te vallen.
Wel een sjiek plaatjs wat je erbij hebt staan met die baby.
Ik weet niet of ik het mag zeggen en het is ook absoluut nier rot bedoeld maar je hebt al snel je tweede kindje. En proficiat met je zwangerschap.

Groetjes Diana.