Slecht voorgevoel


#1

Hallo allemaal ik maak mij best ongerust om mijn dochtertje van 2, en ik weet niet goed wat ik er mee moet.
Het begon 2 weken geleden toen mijn onthaalmoeder naar mijn vriend belde om te zeggen dat er iets met mijn dochter haar oren was. Na heel wat gedoe om niks, onthaalmoeder maakt nogal snel problemen waar ze geen zijn( ze had gewoon wat last van oorsmeer in haar oortje, dochter maakt nogal snel veel oorsmeer aan). Dus dat was dan dat zou je denken. Nu ongeveer een week geleden na een badje zag ik dat boven op haar oortje, de dochter allemaal paarse vlekjes heeft, het lijkt wat op stift maar is precies een bloeduitstorting. Na een week is het niet erger maar ook niet beter.
Nu vraag ik me af of het misschien zou kunnen dat mijn onthaalmoeder wat wild is geweest en nogal hard aan mijn dochter haar oren is bezig geweest toen ze haar oren wou proper maken. Dochter is niet echt van het meewerkende type dus dit zou wel kunnen. Of is er toch iets anders aan de hand.
Ik wil ook niet mijn onthaalmoeder gaan beschuldigen dat ze hardhandig is geweest met mijn kind zonder bewijs en moest er dan toch nog een andere oorzaak zijn. Dus heeft er iemand een idee wat nog een oorzaak kan zijn van de vlekjes op haar oortje?